پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضوانی انتقام بر پایه کادیلاک اسکالید

Rezvani Vengence، کادیلاک اسکالید با زره ضدگلوله!!!

پس از تانک و هرکولس بر پایه جیپ رنگلر، نوبت به جدیدترین ساخته رضوانی بر پایه کادیلاک اسکالید می رسد که Vengence (به معنای انتقام) نامگذاری شده است. نقطه قوت محصولات رضوانی، استفاده از نام های خشن در کنار طراحی های خشن و نظامی ضمن استفاده از موتورهای نیرومند می باشد که باعث شده تا […]

سامیار راشد
پنجشنبه - ۲۱ مهر ۱۴۰۱

پس از تانک و هرکولس بر پایه جیپ رنگلر، نوبت به جدیدترین ساخته رضوانی بر پایه کادیلاک اسکالید می رسد که Vengence (به معنای انتقام) نامگذاری شده است. نقطه قوت محصولات رضوانی، استفاده از نام های خشن در کنار طراحی های خشن و نظامی ضمن استفاده از موتورهای نیرومند می باشد که باعث شده تا در کمترین زمان، به اوج محبوبیت برسد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رضوانی Vengence، تنها شاسی بلند هشت نفره لوکس ضدگلوله دنیاست که البته بصورت آپشن عرضه می شود. جلیقه ضدگلوله و ماسک اکسیژن برای سرنشینان نیز قابل سفارش می باشد. دستگیره درب های مجهز به شوک الکتریکی، چرخ های ران فلت، آژیر، نورافکن، دوربین دید در شب، اسپری فلفل و موارد دیگر، همگی در لیست آپشن های این رضوانی قرار دارند تا ایمنی و سلامت سرنشینان را تحت هر شرایطی تضمین کند.

طراحی بدنه و کابین

طراحی بدنه انتقام رضوانی، همانند سایر خودروهای این برند، ظاهری نظامی دارد و گویی برای فیلم یا ویدئوگیم های علمی و تخیلی طراحی شده است. گبگیرهای برجسته، احجام عضلانی، شیشه های باریک، خطوط تیز و هندسی و رنگ مات بدنه، آنرا به یکی از مخوف ترین و جذابترین خودروهای بازار تبدیل می کند.

اما کابین انتقام نیز همچون سایر تولیدات رضوانی، در مقایسه با زیرساخت اصلی اش، دست نخورده باقی مانده است. کابین انتقام کاملأ با کابین اسکالید یکسان بوده و تنها زحمتی که رضوانی به خودش داده این بوده که نشان خودروسازی اش را بر روی فرمان و پشتی صندلی ها حک کرده است! بنابرین انتفام هم از همان امکانات لاکچری اسکالید نظیر صندلی های مجهز به سیستم تهویه خنک/گرم کننده، هد آپ دیسپلی، سقف پانوراما، انبوهی از سیستم های کمکی راننده بهره می برد.

اطلاعات فنی و قیمت

انتقام بصورت استاندارد با موتور 8 سیلندر 6.2 لیتری به توان 420 اسب بخار یا موتور 3 لیتری دیزلی Duramax به توان 277 اسب بخار عرضه می شود که هر دو به گیربکس 10 سرعته اتوماتیک مجهز هستند. رضوانی انتقام با یکی از این دو موتور، و امکانات استاندارد، با قیمت پایه 249 هزار دلار قابل خریداری است. اما اگر خواهان قدرت بیشتر هستید می توانید با پرداخت 85 هزار دلار بیشتر، موتور کادیلاک اسکالید V را به توان 690 اسب بخار برای آن سفارش دهید.

بد نیست بدانید که نسخه فول آپشن رضوانی انتقام، در حدود 600 هزار دلار قیمت دارد که با در نظر گرفتن قیمت پایه 460 هزار دلاری رولزرویس فانتوم، گران بنظر می رسد اما نباید فراموش کنید که سوار یک کادیلاک اسکالید ضدگلوله شده اید که بی شک چشم های بیشتری را به خود خیره می کنید!

شما نظرتان را کامنت کنید که با این قیمت، آیا ترجیح میدهید رضوانی انتقام را خریداری کنید یا رولزرویس فانتوم فول آپشن؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی