پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رولزرویس Droptail / گل رُز بر روی چهار چرخ!

رولزرویس بار دیگر با یک خودرو خاص دست ساز با الهام از یک گونه کمیاب گل رز، طرفداران خود را حیرت زده کرد.

سامیار راشد
دوشنبه - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

رولزرویس در گردهمایی Monterey در مراسمی اختصاصی از جدیدترین محصول خود به نام Droptail رونمایی کرد که در طراحی آن با رز Black Baccara الهام گرفته شده و تمام توقعات مشتریان نکته سنج رولزرویس را برآورده می کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رنگ جذاب بدنه این رولزرویس، True Love نام دارد که در حقیقت رنگ اناری تیره است که در نور سایه و روشن جذابی را ایجاد می کند. پنج لایه لاک بر روی این رنگ اعمال می شود که هر لایه از یک پرده از رنگ قرمز بهره می برد تا جذابیت آنرا دو چندان کند.

رولزرویس Droptail در حقیقت یک خودرو روباز بوده و سقف آن قابل جدا شدن می باشد که بخش شیشه ای این سقف متحرک دارای تکنولوژی الکتروکرومی بوده و در برابر نور خورشید تیره می شود تا سرنشینان در کمال آسایش به حرکت خود ادامه دهند.

چراغ باریک جلو در کنار جلو پنجره باریک و کشیده، کوپه برقی Spectre را در ذهن تداعی می کند. از ظاهر و رنگ جذاب آن که بگذریم به کابین آن می رسیم که یک اثر هنری متحرک است.

در بخش های مختلف کابین تعداد 1603 مثلث ساخته شده از چوب با بافت و رنگ های متنوع از جمله قرمز و مشکی به چشم می خورد که یادآور گلبرگ های گل رز است که در باد به حرکت در می آیند.

از دیگر جذابیت های این کابین باید به ساعت آن اشاره کرد. همیشه در کابین رولزرویس یک ساعت عقربه ای جذاب به چشم می خورد که در Droptail این ساعت در حقیقت یک ساعت مچی بوده که می توان آن را از کابین جدا کرده و پوشید. این ساعت مچی لاکچری به قطر 43 میلی متر توسط Audemars Piguet ساخته شده و از همان رنگ بندی جذاب بدنه Droptail بهره می برد.

این نسخه از Droptail با نام La Rose Noire به سفارش مشتری ساخته شده قرار است سه نسخه خاص دیگر از Droptail با تم های جذاب دیگر به تولید برسد.

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی