پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو 5_پرفروش ترین خودرو چین در سال 2015

تیگو 5، پرفروش ترین خودروی چین

خودروی چری تیگو 5 محصول چری موفق به کسب پرفروش ترین خودروی چین در سال 2015 شد. بزرگترین خبرگزاری خودرویی چین اخیراً پرفروش ترین محصولات و کمپین های بازاریابی 2015 را طی مراسمی در بیجینگ معرفی کرد. در این مراسم چری تیگو 5 به واسطه قدرت برند و عملکرد مناسب در بازار مفتخر به کسب […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۱۳ دی ۱۳۹۴

خودروی چری تیگو 5 محصول چری موفق به کسب پرفروش ترین خودروی چین در سال 2015 شد.

بزرگترین خبرگزاری خودرویی چین اخیراً پرفروش ترین محصولات و کمپین های بازاریابی 2015 را طی مراسمی در بیجینگ معرفی کرد. در این مراسم چری تیگو 5 به واسطه قدرت برند و عملکرد مناسب در بازار مفتخر به کسب مقام پرفروش ترین خودروی 2015 شد و چری را به عنوان تنها برند خودروی چینی که موفق به کسب این مقام شد معرفی کرد.

در این سنجش، هیئتی متشکل از متخصصین خودروی چین، صاحبان رسانه و خبرنگاران، رانندگان حرفه ای و نمایندگانی از میان مشتریان و مصرف کنندگان، در فضایی بی طرفانه به ارزیابی و تست خودروهای مختلف از جمله خودروهای وارداتی، بازار مشترک و همینطور چینی می پردازند و بر اساس عملکرد محصولات در جاده ها، مسیرهای شهری و بزرگراه ها به آنها نمره می دهند.

chery_tiggo_5_چری_تیگو 5

خودروی تیگو 5 به دلیل قدرت زیاد، ویژگی های فنی مناسب و همینطور استفاده به جا از تکنولوژی و کیفیت بالای ساخت و تولید با مقبولیت خوبی از طرف بازار روبرو شد.

در چین خودروی تیگو 5 با فروشی بیش از 10000 دستگاه در ماه موفق به دستیابی به افتخاراتی همچون 5 ستاره C-NCAP شده است. در فرای مرزهای چین، بعد از معرفی این محصول در 2015 تیگو 5 با تکیه به مزایای خاص خود و همینطور طراحی بینظیر داخلی و خارجی، قدرت موتور و هندلینگ، نامزد دریافت جایزه بهترین SUV سال 2015 در شیلی شد. این خودرو همینطور با استقبال خوبی در آمریکای جنوبی و خاور میانه روبرو شد.

طی سال های اخیر کیفیت خودروهای چری در سراسر جهان به مصرف کنندگان اثبات شده است و همینطور رسانه های مختلف نیز به بررسی موفقیت این برند در کیفیت تولید پرداخته اند. با توجه به موفقیت و جایگاه تیگو 5 در بازار، چری به جهانی تر شدن می اندیشد.

استقبال از تیگو 5+ فروش فوری نقدی، اقساطی و اعتباری (دی 94)

رونمایی تیگو 5 در نمایندگی خسروانی

برچسب‌ها : تیگو 5چری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی