پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترخیص خودرو

شرایط ویژه پلیس برای ترخیص خودروها از پارکینگ اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشورمان از وجود ۱۸ هزار خودرو در پارکینگ‌ خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به اجرای طرح ترخیص خودروهای رسوبی، گفت: اجرای این طرح همچنان ادامه دارد و شرایط و تسهیلات لازم برای ترخیص خودروهای رسوبی فراهم است. […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۵ آبان ۱۴۰۱

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشورمان از وجود ۱۸ هزار خودرو در پارکینگ‌ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به اجرای طرح ترخیص خودروهای رسوبی، گفت: اجرای این طرح همچنان ادامه دارد و شرایط و تسهیلات لازم برای ترخیص خودروهای رسوبی فراهم است. پلیس نیز سعی می کند در سریعترین زمان ممکن این خودروها را ترخیص کند.

وی با بیان اینکه برابر آمارهای ما حدود ۱۸ هزار خودرو در پارکینگ‌ها قرار دارد، ادامه داد : تمام کسانی که وسایل نقلیه آن ها در پارکینگ ها توقیف است و شرایط ترخیص را دارند می‌توانند از امکان قسط بندی و تقسیط جرایم استفاده کنند.

هادیانفر درباره نرخ ترخیص وسایل نقلیه از پارکینگ‌ها نیز گفت: با رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی که انجام دادیم، نرخ ترخیص وسایل نقلیه با نرخ سال ۱۳۹۴ که مصوب هیئت وزیران بود انجام خواهد شد.

به گفته رئیس پلیس راهور فراجا همکاران ما شرایط را به گونه‌ای پیش بینی کردند که مالکان خودروهای توقیفی در پارکینگ‌ها با کمترین زحمت و با بالاترین سرعت، نسبت به ترخیص خودروهای خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی