پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همایش صنایع و معادن با میزبانی آمیکو به پایان رسید

روز یکشنبه 29 آبان 1401 همایش مدیران معادن، صنایع وابسته و حمل و نقل سراسری با میزبانی گروه صنعتی آمیکو در هتل المپیک تهران با هدف توسعه ظرفیتهای همکاری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  این همایش که با حضور مدیران صنعت و معدن برگزار شده بود به پیشرفت آمیکو در تولید خودرو […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۳ آذر ۱۴۰۱

روز یکشنبه 29 آبان 1401 همایش مدیران معادن، صنایع وابسته و حمل و نقل سراسری با میزبانی گروه صنعتی آمیکو در هتل المپیک تهران با هدف توسعه ظرفیتهای همکاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

این همایش که با حضور مدیران صنعت و معدن برگزار شده بود به پیشرفت آمیکو در تولید خودرو و ارتقای کیفیت آن اشاره شد.

در این همایش گروه صنعتی آمیکو  2 محصولی که به زودی وارد بازار می شوند را معرفی کرد.

در این همایش کامیون 2631، کامیون  1929 و خودرو پیکاپ آسنا توربو معرفی شدند و مشخصات فنی این خودروها مورد بررسی قرار گرفت.

کامیون 1929 با کاربری باری به زودی وارد چرخه حمل و نقل کشور می شود و با موتور 400 اسب بخار  در پیمایش جاده ها مزیت بسیار خوبی خواهد داشت‌.

آسناتوربو از دیگر محصولات جدید گروه صنعتی آمیکو است که با پیشرانه نیرومند میتسوبیشی 2400 سی سی و قدرت 218 اسب بخار یک پیکاپ کم نظیر در کشور خواهد بود .

طرح فروش ویژه آمیکو

مدیر فروش ارس خودرو دیزل در این همایش از طرح فروش ویژه خبر داد و گفت: کامیون ۲۶۳۱ با کاربری‌های متعدد در این گروه صنعتی عرضه می‌شود و در طول ۳۰ روز کاری تحویل خواهد شد.

حمید ترکی افزود: کاربری آتش نشانی نیز  روی این خودرو قابل نصب خواهد بود‌ وی همچنین عنوان کرد: نمونه آسنا توربو دستی که به‌زودی به بازار معرفی می‌شود نمونه اصلاح شده و بهبود یافته خودرو است که از لحاظ ظاهر و قوای محرکه نسبت به نسخه های قبلی بهبود پیدا کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی