پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عرضه خودرو در بورس

کمیسیون صنایع بر عرضه تمامی خودروهای داخلی در بورس تاکید دارد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: تاکید کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از ابتدا این بوده که عرضه کلیه محصولات تولیدی توسط خودروسازها در بورس کالا صورت گیرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حجت‌الله فیروزی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بورس کالا با […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۷ آذر ۱۴۰۱

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: تاکید کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از ابتدا این بوده که عرضه کلیه محصولات تولیدی توسط خودروسازها در بورس کالا صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حجت‌الله فیروزی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بورس کالا با ایجاد سازوکارهای درست و شفاف‌ سازی‌ در معاملات، زمینه اعتماد را به صورت ملموس ایجاد کرده است، گفت: سازوکار بورس سالم و رقابتی است و یک فضای شفاف و عرصه مهم برای معاملات است و این موضوع مورد توجه تولیدکنندگان صنعت خودرو و مصرف کنندگان قرار گرفته و همه از آن استقبال می‌کنند.

وی اظهار کرد: تاکید کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از ابتدا این بوده که عرضه کلیه محصولات تولیدی توسط خودروسازها در بورس کالا صورت گیرد و این استدلال در بین کسانی که پیشنهاد عرضه خودرو در بورس کالا را دادند هنوز قوی است تا بتواند به تعادل بخشی قیمت، رسیدن خودرو به دست مصرف‌کننده واقعی و حذف بسیاری از واسطه‌ها، کمک کند.

این نماینده تصریح کرد: به نظر می‌رسد فضای ایجاد شده در بورس کالا بسیار خوب است و اگر خودروسازها و وزارت صمت به صورت خاص از این موضوع استقبال خوبی کنند، شاهد اتفاقات خوب در آینده خواهیم بود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بورس کالا بستری رقابتی است، ادامه داد: افراد می‌توانند با اعتماد بیشتر در رقابت با یکدیگر به کشف قیمت‌های واقعی و منطقی کمک کنند.

فیروزی افزود: با عرضه خودرو در بورس کالا، سرمایه‌ها به جای بازارهای سوداگرانه به بخش‌های تولید سوق یافته و همچنین مسیر برای عرضه دیگر محصولات تولید کشور در بورس کالا فراهم می‌شود.

وی یادآور شد؛ عرضه خودروها به ویژه خودروهای پرتیراژ در بورس کالا گامی رو به جلو است و فرصتی است تا از بازار آشفته خودرو فاصله گرفته و دست هر واسطه‌گری را از این بازار کوتاه کنیم.

انتهای پیام/ منبع: سنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی