پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تالار-بورس11

بررسی مجدد طرح عرضه خودرو‌ در بورس کالا

سخنگوی کمیسیون صنایع و‌ معادن مجلس شورای اسلامیاز ادامه بررسی طرح ارائه خودرو در بورس کالا در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو روح الله عباسپور در تشریح جلسه روز گذشته یکشنبه (20 آذرماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت:‌ دستور کار جلسه کمیسیون در […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۱ آذر ۱۴۰۱

سخنگوی کمیسیون صنایع و‌ معادن مجلس شورای اسلامیاز ادامه بررسی طرح ارائه خودرو در بورس کالا در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

روح الله عباسپور در تشریح جلسه روز گذشته یکشنبه (20 آذرماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت:‌ دستور کار جلسه کمیسیون در رابطه با طرح پیشنهادی آقای ایزدخواه در رابطه با ارائه خودرو در بورس کالا بود که الان بدون طرح هم ارائه می شود.

وی افزود:‌ در نهایت اعضای کمیسیون صنایع و معادن به این نتیجه رسیدند که خودرویی که در بورس ارائه می‌شود به قیمت پایه ای که مد نظر است فروش رفت و اگر کشف قیمت شد که بیشتر از آن قیمت مد نظر خودرو بوده در اختیار دولت قرار بگیرد.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت:‌ همچنین در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مسئولان مسئولان بسیج اصناف حضور داشتند که گزارشی از اقداماتشان برای اعضای کمیسیون ارائه کردند.

عباسپور در خصوص تعرفه واردات خودرو نیز گفت:‌ منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه حضور داشتند و در پاسخ به سوالی که از ایشان شد گفتند که 12 شرکت ثبت سفارش داده اند و در حال حاضر به دنبال تامین ارز و اقدامات بعدی آن هستند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی