پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرده برداری از فونیکس FX به زودی

برند نوآور فونیکس که چندی پیش، برنامه تست‌درایو محصول آتی خود – اف ایکس – را تدارک دیده بود، حال در آستانه رونمایی از این خودرو قرار دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فونیکس به عنوان برند پیشگام در ارائه محصولاتی بر پایه تکنولوژی روز دنیا، در آستانه رونمایی از خودرویی آینده‌نگر قرار دارد. […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳۰ آذر ۱۴۰۱

برند نوآور فونیکس که چندی پیش، برنامه تست‌درایو محصول آتی خود اف ایکس را تدارک دیده بود، حال در آستانه رونمایی از این خودرو قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فونیکس به عنوان برند پیشگام در ارائه محصولاتی بر پایه تکنولوژی روز دنیا، در آستانه رونمایی از خودرویی آینده‌نگر قرار دارد.

این برند با ظهور خود در عرصه خودرو ایران، تیگو8پرو را به‌عنوان پرچم‌دار تکنولوژی راهی بازار خودرو کرد، با استقبال چشم‌گیر از تیگو7پرو جایگاه خود را به اثبات رساند و با آریزو6پرو توانست خلأ یک سدان لوکس در بازار را به خوبی پر کند.

حالا فونیکس در ارائه محصول جدید خود، نسل جوان را هدف قرار داده و اف ایکس ظرف مدت کوتاه از دیده شدن نخستین تصاویر غیررسمی به خوبی توانسته توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کند.

اف ایکس به‌عنوان آمیزه‌ای از هنر و تکنولوژی شناخته می‌شود که ضمن بهره‌مندی از طراحی مطابق با ترند روز، شتابی خیره کننده و هندلینگ کم‌نظیر را به سرنشینان خود پیشکش می‌کند.

این محصول با 13 عملکرد از رادارهای همیار راننده (ADAS)، ضمن تسهیل رانندگی، به لذت سرنشینان از سواری و امکانات رفاهی اندیشیده و ایمنی را نیز در بالاترین سطح ممکن، لحاظ کرده است.

مراسم رونمایی از محصول آتی برند فونیکس در ابتدای فصل زمستان در حضور اصحاب رسانه، مدیران این مجموعه به همراه جمعی از نمایندگان و مشتریان، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی