پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

صد سال هیجان / معرفی نسخه‌ای خاص از ب ام و R nineT و R 18

ب ام و موتوراد خود را برای جشن صد سالگی آماده می کند در کنار انبوه برنامه های خود از 2 مدل تولید محدود R nineT و R 18 هم پرده برداری کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت ب ام و خود را برای واقعه­‌ای مهم در سال آینده آماده می­‌کند. زیرمجموعه سازنده […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱ دی ۱۴۰۱

ب ام و موتوراد خود را برای جشن صد سالگی آماده می کند در کنار انبوه برنامه های خود از 2 مدل تولید محدود R nineT و R 18 هم پرده برداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت ب ام و خود را برای واقعه­‌ای مهم در سال آینده آماده می­‌کند. زیرمجموعه سازنده موتورسیکلت از این شرکت آلمانی یعنی ب ام و موتوراد، تولد صد سالگی خود را در سال 2023 جشن خواهد گرفت.

علاوه بر تمام برنامه­‌های ریز و درشتی که برای گرامیداشت این رویداد مهم درنظر گرفته شده است، دو مدل تولید محدود R nineT و R 18 هم در تیراژ 1923 دستگاه از هرکدام، عرضه خواهند شد.

مشخصات فنی این دو مدل نسبت به نمونه پایه تغییری نداشته و تنها از لحاظ ظاهری به ویژگی‌های خاص مزین شده‌­اند. مثلاً ترکیب رنگی سفید و مشکی یا جزئیات کروم، از مواردی است که موتورسیکلت‌های اولیه ب‌ ام و را به خاطر می­‌آورد.

ب ام و R nineT 100 Years با نشان‌های ویژه، محفظه سوخت مشکی و کروم با خط کشی سفید و صندلی مشکی و قرمز oxblood همراه شده است، اما خریدار می­‌تواند مجموعه Option 719 را نیز سفارش دهد که رینگ‌های 719 Classic و روکش مشکی برای اکثر قطعات فلزی را شامل می‌شود.

ب ام و R nineT 100 Years به چراغ راهنمای تطبیق‌­پذیر، کروزکنترل و امکان انتخاب چند حالت رانندگی از طریق Driving Modes Pro مجهز شده است.

اما ب ام و R 18 100 Years Edition هم با ترکیب مشکی و کروم و جزئیات سفید تزئین شده است. برخلاف مدل قبلی، در R 18 با استفاده بیشتر از کروم مواجه هستیم که بسیاری از قطعات را شامل می­‌شود.

سیستم اگزوز آکراپوویچ با صدا خفه‌­کن، روکش کروم و لوگوی ب ام و، چراغ راهنمای تطبیق­‌پذیر، کروز کنترل و گرمکن دسته موتور، از دیگر امکانات ب ام و R 18 100 Years Edition خواهد بود.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی