پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ثبت رکورد جدید تولید توسط پارس خودرو

شرکت پارس خودرو با تولید 100 هزار و 801 دستگاه انواع خودرو سواری تا پایان روز چهارم دی ماه سال جاری رکورد تولید جدیدی به ثبت رساند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  شرکت پارس خودرو توانست با تولید 100 هزار و 801 دستگاه خودرو تا پایان روز کاری چهارم دی ماه 1401 از تولید […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۶ دی ۱۴۰۱

شرکت پارس خودرو با تولید 100 هزار و 801 دستگاه انواع خودرو سواری تا پایان روز چهارم دی ماه سال جاری رکورد تولید جدیدی به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

شرکت پارس خودرو توانست با تولید 100 هزار و 801 دستگاه خودرو تا پایان روز کاری چهارم دی ماه 1401 از تولید مشابه سال گذشته ( 1400) خود عبور کند.

این خودروساز با همت و تلاش کارکنان خود تا پایان روز کاری چهارم دی ماه سال جاری 100 هزار و 101 دستگاه انواع خودروهای کوییک را به تولید رساند که در مقایسه با سال گذشته به صورت نقطه به نقطه 32 هزار و 425 دستگاه افزایش را نشان می دهد.

همچنین پارس خودرو با تولید 700 دستگاه خودروی ساینا S در سال جاری در آمار کلی توانسته 16 هزار و 199 دستگاه خودرو بیش از مدت مشابه در سال گذشته به تولید برساند که رشد 19 درصدی تولید در این خودروساز را نشان می دهد.

گفتنی است، شرکت پارس خودرو از ماه های ابتدایی سال جاری همه محصولات خود را به صورت عبور مستقیم ( خودروی کامل) تولید کرده است. ضمن این که با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته توسط گروه خودروسازی سایپا در حوزه توسعه محصول، پارس خودرو در آینده نزدیک محصولات جدید را روی خط تولید خواهد برد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی