پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و

انتشار تصاویر جاسوسی از ب ام و سری 3 جدید

شرکت ب ام و در حال حاضر روی مدل 2018 سری 3 مشغول به کار بوده و قصد داشته آن را به عنوان رقیب سرسختی برای آئودی A4 و مرسدس C کلاس ارائه دهد. به تازگی تصاویر جاسوسی از مدل 2018 ب ام و سری 3 منتشر شد که نشان می دهد خودرو از طراحی اسپرتی […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۳ دی ۱۳۹۴

شرکت ب ام و در حال حاضر روی مدل 2018 سری 3 مشغول به کار بوده و قصد داشته آن را به عنوان رقیب سرسختی برای آئودی A4 و مرسدس C کلاس ارائه دهد.

به تازگی تصاویر جاسوسی از مدل 2018 ب ام و سری 3 منتشر شد که نشان می دهد خودرو از طراحی اسپرتی برخوردار بوده و با تغییراتی همراست. متاسفانه تصاویر اطلاعات بسیاری در دست نمی دهند زیرا خودرو کاملا در تصاویر استتار شده است.

در تصاویر ما شاهد فضای داخلی نیستیم و تنها می توانیم ظاهر آن را مشاهده نماییم. اگر گزارشات حقیقت را بگویند ب ام و در نظر داشته تا از مواد باکیفیت تر و فناوریهای جدیدتری در فضای داخلی سری 3 جدید به کار برد. همچنین با به کارگیری مواد اولیه باکیفیت میزان سر و صدا نیز کاهش پیدا می‌کند.

گفته می شود مدل روی پلتفرمی از جنس فیبرکربن، آلومینیوم و فولا با مقاومت بالا سوار می شود. چنین پلتفرمی سری 3 جدید را نسبت به مدل قبل کم وزن تر کرده اما نه به میزان بسیاری.

در زمینه موتور نیز ب ام و چند مدل موتور بنزینی و دیزلی چهار و شش سیلندر در نظر گرفته است که اطلاعات بسیاری درباره آنها در دست نیست. ما باید انتظار رونمایی از مدل های پلاگین ترکیبی و سوخت سلولی بی ام و سری 3 جدید را داشته باشیم.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : اتومبیلب ام وسری 3

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی