پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

LC 500

انتشار تصاویر رندر شده از مدل دریفت و GT3 لکسوس LC 500

به نظر می رسد موسسات طراحی پس از رونمایی لکسوس LC 500 دست به کار شده و با طرح اصلی بازیهایی می کنند. لکسوس با معرفی این خودرو نظر بسیاری را به خود جلب کرد زیرا نمونه تولیدی رونمایی شده بسیار به نمونه مفهومی شباهت داشت، بنابراین چنین عملی از سوی موسسات طراحی جای تعجبی ندارد. […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۴ دی ۱۳۹۴

به نظر می رسد موسسات طراحی پس از رونمایی لکسوس LC 500 دست به کار شده و با طرح اصلی بازیهایی می کنند. لکسوس با معرفی این خودرو نظر بسیاری را به خود جلب کرد زیرا نمونه تولیدی رونمایی شده بسیار به نمونه مفهومی شباهت داشت، بنابراین چنین عملی از سوی موسسات طراحی جای تعجبی ندارد.

یکی از این موسسات YasidDESIGN بریتانیایی بوده که طرحی از مدل GT3 لکسوس LC 500 ارائه داده است. طرحی که خودرو را تهاجمی و پرقدرت نشان می دهد. البته این طرح بسیار برازنده LC 500 می باشد و اگر لکسوس دست به ساخت چنین مدلی برد به نظر می رسد موفقیت آمیز باشد.

طرح دیگر توسط Khyzyl Saleem ایجاد شده و به مدل دریفت LC 500 اشاره دارد. مدلی که از چرخ های پهن برخوردار بوده و به نظر می رسد در زمینه دریفت عملکرد بالایی داشته باشد.

گذشته از تخیل، لکسوس LC 500 در نمایشگاه دیترویت امریکای شمالی رونمایی شد و همچنان این نمایشگاه در حال برگزاریست. لکسوس در نظر داشته تا LC 500 را اواخر سال جاری با قیمت نامشخصی به فروش برساند.

انتظار می رود از آنجایی که رونمایی نمونه تولیدی LC 500 بسیار مورد توجه قرار گرفت، در زمان عرضه نیز شاهد استقبال گسترده طرفداران باشیم.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : LC 500اتومبیللکسوس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی