پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عرضه خودرو در بورس

آیا بورس کالا کارساز است؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شفافیت عرضه و تقاضا، تعادل در قیمت ها و قطع دست دلالان از اثرات مثبت عرضه خودرو در بورس کالا است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  سید کاظم موسوی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص عرضه خودرو در بورس اظهار داشت: خودرو در حال […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۱ دی ۱۴۰۱

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شفافیت عرضه و تقاضا، تعادل در قیمت ها و قطع دست دلالان از اثرات مثبت عرضه خودرو در بورس کالا است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

سید کاظم موسوی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص عرضه خودرو در بورس اظهار داشت: خودرو در حال حاضر یکی از کالاهای مهم و ضروری جامعه تلقی می‌شود و با سرعت زندگی ماشینی کنونی می‌بایست ملزومات تسهیل خرید خودرو برای مصرف‌کنندگان از سوی دولت تامین شود و مجلس نیز بدین منظور ریل‌گذاری‌های لازم را انجام دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به انتفاع هر دو طرف خودروساز و مصرف‌کننده از فروش بورسی خودرو افزود: در عرضه خودرو در بورس معاملات در یک بستر شفاف انجام می‌شود و ضمن اینکه قیمت‌ها در مقایسه با قیمت‌های بازار متعادل‌تر است، موجب امیدواری خودروسازان در حفظ و ارتقای روند تولید و همچنین قطع دست دلالان و سوداگران از بازار است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کالای خودرو در بورس در یک فضای رقابتی سالم و بدور از تبعیض به فروش می‌رسد، گفت: در فروش بورسی خودرو شفافیت بر عرضه و تقاضا حاکم خواهد بود.

موسوی در پایان اشاره کرد: در این شیوه فروش دیگر شاهد گلایه‌های مصرف‌کنندگان نسبت به عدم اجرای عدالت نخواهیم بود و در نتیجه یک جهش یا حرکت سالم و با بصیرت و عدالت به معنای واقعی کلمه در عرصه فروش خودرو ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی