پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام جی هکتور؛ نامی آشنا برای هندوستان

ام جی برای اولین در سال 2019 از هکتور محصول کراس اوور خود در بازار هند پرده برداری کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  ام جی هکتور در سال 2019 به عنوان نخستین محصول برند انگلیسی در بازار هند، به اهالی این کشور معرفی شد. این خودرو در همان زمان در چین با اسامی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۴ دی ۱۴۰۱

ام جی برای اولین در سال 2019 از هکتور محصول کراس اوور خود در بازار هند پرده برداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

ام جی هکتور در سال 2019 به عنوان نخستین محصول برند انگلیسی در بازار هند، به اهالی این کشور معرفی شد. این خودرو در همان زمان در چین با اسامی بائوجون 530، شورولت کپتیوا و وولینگ آلماز به فروش می‌­رسید.

اکنون که درصد داخلی‌سازی ام جی هکتور در هند به 80 درصد رسیده، ظاهر آن هم نسبت به سایر همتایان متمایز شده است و طراحی جدید جلوپنجره، سپرها و چراغ‌ها را به همراه دارد.

برخلاف مدل قبلی که در دو طول بدنه عرضه می­‌شد، ام جی هکتور اکنون فقط با طول 4.699 و فاصله محورهای 2.75 متر به فروش می‌­رسد، هرچند که این خودرو همچنان در دو نسخه شش یا هفت نفره قابل سفارش است.

طراحی فضای کابین ام جی هکتور هم مورد بازنگری قرار گرفته است و تمام داشبورد به همراه پوشش داخلی درها با طرحی متفاوت دیده می­‌شود.

هرچند گرافیک نمایشگرها مورد بازنگری قرار گرفته است، اما صفحه پشت آمپر 7 اینچی و نمایشگر مرکزی 10.4 اینچی را می­‌توان در تریم‌های بالاتر مشاهده کرد. البته در کامل‌ترین نسخه یک نمایشگر 14 اینچی عمودی در میانه داشبورد نصب شده است، که حتی در همتایان این خودرو در بازار چین هم وجود ندارد.

روکش جدید صندلی‌ها، افزایش قابلیت‌های دستیار صوتی و امکان بازکردن درها از طریق بلوتوث گوشی هوشمند، از دیگر امکانات موجود در کابین به شمار می­‌آید.

با پرداخت مبلغ اضافه می­‌توان کروزکنترل تطبیق­‌پذیر و راهنمای خودکار در هنگام تغییر مسیر با سرعت کم را نیز سفارش داد.

مشخصات فنی ام جی هکتور تغییری نداشته و این خودرو همچنان به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با 143 اسب‌­بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است، که خروجی را به گیربکس 5 سرعته دستی یا CVT اتوماتیک انتقال می­‌دهد. پیشرانه 2 لیتری توربودیزل با 170 اسب‌­بخار قدرت و 350 نیوتن‌متر گشتاور به همراه گیربکس شش سرعته دستی نیز همچنان قابل انتخاب است.

صرف نظر از پیشرانه و گیربکس، ام جی هکتور تنها به صورت دیفرانسیل-جلو عرضه می­‌شود.

فروش ام جی هکتور قبل از پایان زمستان در هند آغاز خواهد شد. هنوز از قیمت این محصول اطلاع نداریم، اما مدل فعلی با قیمت پایه 18,300 دلار به فروش می­‌رسد.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی