پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جریمه 105 هزار تومان در انتظار متخلفان طرح زوج و فرد از درب منازل

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال جریمه ۱۰۵ هزار تومانی برای خودروهای متخلف در اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  سرهنگ احسان مؤمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور با تشریح جزئیات اعمال جریمه 105 هزار تومانی برای خودروهای متخلف در اجرای طرح […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲ بهمن ۱۴۰۱

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال جریمه ۱۰۵ هزار تومانی برای خودروهای متخلف در اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

سرهنگ احسان مؤمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور با تشریح جزئیات اعمال جریمه 105 هزار تومانی برای خودروهای متخلف در اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل گفت: برابر مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، طرح زوج و فرد امروز و فردا در شهر تهران از درب منازل انجام می‌شود و افرادی که رعایت نکنند مسلماً جریمه می‌شوند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: قبلاً مبلغ این جریمه 20 هزار تومان بود اما برابر مصوبه هیأت وزیران این مبلغ به 105 هزار تومان رسیده است و از آذرماه که این قانون مصوب شد، اجرایی نشد؛ چرا که پلیس راهور در حال تذکر و آموزش به شهروندان بوده است اما از امروز این جریمه اعمال می‌شود و تمامی دوربین‌ها در سطح شهر اعمال قانون می‌کنند.

وی تصریح کرد: پلیس تاکنون بیشتر در حال تذکر بوده؛ اما از امروز به بعد این قانون عملی شده و اجرایی می‌شود. در حال حاضر روی دوربین‌های ثبت طرح تخلف این مبلغ برنامه ریزی شده است.

مؤمنی اظهار کرد: این 105 هزار تومان به سایت پلیس راهور برمیگردد و شهروندان می‌توانند از طریق پلیس راهور جریمه خود را پرداخت کنند. در حال حاضر امروز و فردا رصد خواهد شد و در برنامه‌های آتی اطلاع رسانی خواهد شد که در شهر تهران چه تعداد خودرو جریمه شده‌اند.

انتهای پیام/ منبع: مهر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی