پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خوش استایل و خوش تیپ مثل ولار

رنجرور با به روزرسانی یکی از خوش استایل ترین شاسی بلندهای خود به تازگی از آن پرده برداری کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  رنجرور ولار به عنوان یکی از خوش‌­استایل‌ترین شاسی­‌بلندهای جهان، در مدل 2024 با بروزرسانی همراه شده است. طراحان رنجرور نیازی به اعمال تغییرات گسترده در فرم بدنه ولار ندیده­‌اند و […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱

رنجرور با به روزرسانی یکی از خوش استایل ترین شاسی بلندهای خود به تازگی از آن پرده برداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

رنجرور ولار به عنوان یکی از خوش‌­استایل‌ترین شاسی­‌بلندهای جهان، در مدل 2024 با بروزرسانی همراه شده است.

طراحان رنجرور نیازی به اعمال تغییرات گسترده در فرم بدنه ولار ندیده­‌اند و تنها طرح چراغ‌های دی‌لایت، جلوپنجره و بخش پایینی سپر عقب را مورد بازبینی قرار داده‌­اند.

مشتریان می‌­توانند دو رنگ جدید و متالیک آبی Varesine یا خاکستری Zadar را نیز برای این خودرو سفارش دهند.

در فضای کابین رنجرور ولار 2024 با نمایشگر خمیده و معلق 11.4 اینچی لمسی مواجه هستیم، که اکنون به رابط کاربری مشترک با رنجرور استاندارد و اسپرت مجهز شده است و تنها در دو مرحله می‌­توان به 80 درصد از عملکردها دسترسی پیدا کرد.

رابط کاربری Pivi Pro از مسیریاب، اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم و همچنین بروزرسانی خودکار پشتیبانی می­‌کند. محل جدید شارژر بی‌سیم در کنسول مرکزی هم جلب نظر می­‌کند.

برای فضای داخلی رنجرور ولار 2024، روکش پارچه پشمی خاکستری و یا چرم به رنگ‌های سفید Cloud، آبی Raven یا قرمز Garnet پیشنهاد شده است، درحالی‌که از تریم کروم Moonlight برای تزئین فرمان، خروجی­‌های تهویه و کنسول میانی استفاده شده است.

رنجرور ولار 2024 در ایالات متحده در نسخه پایه یا P250 به پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 247 اسب­‌بخار قدرت و 365 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است، که خروجی را از طریق گیربکس جدید 8 سرعته اتوماتیک به تمام چرخ‌ها ارسال می­‌کند.

نسخه P400 به پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر با 395 اسب­‌بخار قدرت و 550 نیوتن‌متر گشتاور، موتور برقی 48 ولتی و باتری لیتیوم-یون 13.6 کیلووات ساعت در زیر کف محفظه بار مجهز شده است.

نسخه P400e از رنجرور ولار 2024 در اروپا با مجموعه باتری 19.2 کیلووات ساعت عرضه شده است، که شعاع حرکتی آن با 11 واحد افزایش نسبت به همتای موجود در بازار آمریکا به 64 کیلومتر می­‌رسد.

رنجرور ولار 2024 در نسخه­‌های D200 با پیشرانه 4 سیلندر و D300 با پیشرانه شش سیلندر دیزل هم در اروپا به فروش می‌­رسد، هرچند که دیگر از پیشرانه 5 لیتری V8 نسخه SA اتوبیوگرافی خبری نیست.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی