پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری تیگو 5-شو روم_Cherry_tiggo 5

چری تیگو 5 ، لوکس چینی در شو روم های ایران

امروزه به لطف لغو تحریم ها و نزدیک شدن به عید نوروز می توان تلاش و تکاپویی شیرین در بازار خودرو دید که نشان از انگیزه خودروسازان برای ارائه کیفیت بیشتر و ایجاد شرایط بهتر دارد. همانطور که انتظار مردم رفته رفته از یک خودرو افزایش یافته است و در ارائه درخواست ها این موضوع […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۲۸ دی ۱۳۹۴

امروزه به لطف لغو تحریم ها و نزدیک شدن به عید نوروز می توان تلاش و تکاپویی شیرین در بازار خودرو دید که نشان از انگیزه خودروسازان برای ارائه کیفیت بیشتر و ایجاد شرایط بهتر دارد.

همانطور که انتظار مردم رفته رفته از یک خودرو افزایش یافته است و در ارائه درخواست ها این موضوع به وفور یافت می شود، خودروسازان سعی می کنند قبل از ارائه محصولات شرایط مشتری را بیشتر مد نظر قرار داده و خودرویی در شأن ایرانی ارائه دهند. اینروزها خودروسازان جهانی با دیدی مدرن وارد بازار ایران شده اند تا این خلاء را جبران نمایند . از این میان چینی ها که نه تنها در بازار کشورمان بلکه در بسیاری از بازارها در حال کسب بیشتری از سهم بازار و تثبیت موقعیت خود هستند سعی می کنند تا با رویکردی جدید وارد بازار رقابتی شده و برخی از برندهای پیشرو آنها سعی در تغییر ذهنیت مشتریان دارند.

چری تیگو 5-شو روم_مدیران خودرو

یکی از این شرکتهای پیشگام چینی در خلق تصوری جدید از تولیدات این کشور شرکت خودروسازی چری است ، که این روزها با سر زدن به برخی از نمایندگی های شرکت مدیران خودرو به عنوان شریک تجاری این برند می توانید سیستم جدیدی از استاندارد سازی که شامل فضای استراحت و پذیرائی لوکس را که به زیبائی و مطابق استاندارد بین المللی بزرگترین صادرکننده خودرو چین طراحی شده را دید.

یکی از ویژگی های بارز چری تیگو 5 ظاهر لوکس و طراحی زیبای آن است که می تواند سطح جدید از خودروهای چینی را به مشتریان نشان دهد.

به طور خاص میتوان گفت هدف چری از ایجاد شو روم (اتاق نمایش) ایجاد اعتماد و نمایش کیفیت محصولات به مشتریان احتمالی و به نحوی نشان دادن تمایز اهداف این خودروسازی در ایران است. به بیانی دیگر چری با هدف تکریم مشتری به بازار ایران وارد شده است که نکته ای ارزشمند است.

تیگو 5، پرفروش ترین خودروی چین

استقبال از تیگو 5+ فروش فوری نقدی، اقساطی و اعتباری (دی 94)

رونمایی تیگو 5 در نمایندگی خسروانی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی