پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

توسعه همکاری بهمن موتور و دانگ فنگ سوکون

دیگنیتی پرایم به عنوان نخستین SUV مونتاژی دارای 5 ستاره کیفی، با خدمات پس از فروش خاص گروه بهمن، یکی از برترین انتخاب های بازار در سال جاری بوده است. به گزارش ‌پایگاه خبری جوان خودرو دیگنیتی پرایم به عنوان نخستین SUV مونتاژی دارای 5 ستاره کیفی، با خدمات پس از فروش خاص گروه بهمن، […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

دیگنیتی پرایم به عنوان نخستین SUV مونتاژی دارای 5 ستاره کیفی، با خدمات پس از فروش خاص گروه بهمن، یکی از برترین انتخاب های بازار در سال جاری بوده است.

به گزارش ‌پایگاه خبری جوان خودرو

دیگنیتی پرایم به عنوان نخستین SUV مونتاژی دارای 5 ستاره کیفی، با خدمات پس از فروش خاص گروه بهمن، یکی از برترین انتخاب های بازار در سال جاری بوده است . در ادامه و پس از عرضه موفق مدل پرایم شرکت بهمن موتور دیگنیتی پرستیژ با موتور پر قدرت 2 لیترتوربوشارژ با توان خروجی 230 اسب بخار را به بازار معرفی نمود و حالا شرکت بهمن موتور با تجربه موفق تولید این برند، تصمیم به عرضه مدل سوم از این برند با نام “دیگنیتی دریم ” را در دستور کار قرار داده است.

به گفته اسماعیل نوروزی عضو هیات مدیره شرکت بهمن موتور “دیگنیتی دریم” یک خودری دو دیفرانسیل 7 نفره با ابعادی بزرگ تر از مدل های قبلی است که مجهز به سطح بالاتری ازامکانات رفاهی و ایمنی از جمله سیستم های پیشرفته همیار راننده یا ADAS ( Advanced driver-assistance systems ) است. مراحل اخذ استانداردهای این محصول در حال انجام است و طبق برنامه خودرو در سه ماهه دوم سال 1402 به بازار عرضه خواهد شد.

نوروزی عرضه دیگنیتی دریم را در مرحله نخست به صورت واردات خودروی کامل (CBU) و در صورت استقبال از این محصول در فاز بعد، تولید در کارخانه بهمن موتور را بیان کرد.

در ادامه ایشان گفتند به جز دیگنیتی دریم که در چین به نام (IX7) شناخته می شود، دو محصول دیگر از شرکت سوکون در حال برنامه ریزی است که به صورت سی بی یو عرضه خواهد شد. محصول اول یک هیبرید پیشرفته (Plug-in Hybrid) است که اخیرا در کشور چین معرفی و عرضه عمومی شده است و محصول دیگر یک خودروی برقی با تکنولوژی Range Extended با نام SERES- S5 می باشد که دربازار چین با یکی از برند هایHuawei عرضه می گردد.

عضو هیات مدیره بهمن موتور با انتقاد از برخی شرکت های داخلی غیر مطرح در صنعت خودرو عنوان داشت: مشاهده می شود که این گونه شرکت ها با واردات چند نمونه به صورت غیر مستقیم از طریق شرکت های واسطه و انتشار مطالب در فضای مجازی در این خصوص باعث تشویش اذهان عمومی می شوند.

نوروزی در خصوص مطالب نادرستی که در مورد خوردروی IX7 در سال جاری در فضای مجازی خبر رسانی شده است، گفت: به جهت اهمیت موضوع برای شرکت بهمن موتور، به طور مجدد در آذر ماه سال جاری طی مکاتبه ای با وزارت صمت اعتراض این شرکت اعلام و به جهت شفاف سازی کامل، موضوع بیانیه رسمی شرکت دانگ فنگ سوکون در خصوص همکاری انحصاری در بازار ایران با شرکت بهمن موتور(مستقیم یا غیر مستقیم) ارائه شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی