پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ساعت هوشمند BYD

مدتی پیش شایعه تولید ساعت هوشمند برند خودرو سازی BYD به گوش می رسید ولی حالا رسمیت این خبر تأیید می شود و ساعت هوشمند BYD از آوریل 2023 راهی بازار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این ساعت هوشمند نه تنها قابلیت های مرسوم یک ساعت خوشمند را دارد بلکه دارای قابلیت […]

سامیار راشد
یکشنبه - ۶ فروردین ۱۴۰۲

مدتی پیش شایعه تولید ساعت هوشمند برند خودرو سازی BYD به گوش می رسید ولی حالا رسمیت این خبر تأیید می شود و ساعت هوشمند BYD از آوریل 2023 راهی بازار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این ساعت هوشمند نه تنها قابلیت های مرسوم یک ساعت خوشمند را دارد بلکه دارای قابلیت های استارت از راه دور، ورودی کی لِس، قفل هوشمند پس از خروج از خودرو، بالا/پایین آوردن شیشه ها و باز/بستن صندوق بار می باشد که بر روی تمامی تولیدات BYD کار می کند. BYD قصد دارد این ساعت هوشمند را جایگزین سوییچ های خودرو بکند.

نمایشگر این ساعت هوشمند با رزولوشن 360 در 360 پیکسل از اندروید 4.4 یا iOS 7.1 پشتیبانی می کند. باتری 200 میلی آمپری نیز می تواند تا 30 روز در حالت استندبای و بین 5 تا 7 روز کار مداوم با آن دوام بیاورد.

در حال حاضر فقط شاسی بلند کوروت 07 و دلفین از این ساعت هوشمند پشتیبانی می کند و در آینده مدل های بیشتری از این خودروساز با ساعت هوشمند آن همسان می شود.

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی