پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پایان تلخ برای تاپ گیر؟!

بی بی سی اعلام کرده که فعلأ خبری از ادامه فیلبرداری تاپ گیر نیست. دلیل تعلیق در فیلمبرداری نیز تصادف شدید یکی از مجریان این برنامه به نام اندرو فلینتاف در ماه دسامبر بود که هنوز پس از گذشت ماه ها به مراقبت پزشکی احتیاج دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  فلینتاف در جریان […]

سامیار راشد
سه شنبه - ۸ فروردین ۱۴۰۲

بی بی سی اعلام کرده که فعلأ خبری از ادامه فیلبرداری تاپ گیر نیست. دلیل تعلیق در فیلمبرداری نیز تصادف شدید یکی از مجریان این برنامه به نام اندرو فلینتاف در ماه دسامبر بود که هنوز پس از گذشت ماه ها به مراقبت پزشکی احتیاج دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

فلینتاف در جریان آزمایش رانندگی با خودرو سه چرخه مورگان، دچار یک تصادف جدی شد که دنده های او شکست و صورتش جراحت دید.

فلینتاف شخصأ بیان کرده که تعلیق فیلمبرداری این برنامه محبوب قطعأ برای طرفدارانش ناخوشایند خواهد بود اما در شرایط فعلی کار درستی است. در این میان گزارشات حاکی از آن هستند که تصادف او نه تنها از نظر فیزیکی بلکه از نظر روحی آسیب های جدی را به او وارد کرده و فلینتاف دیگر قادر به ادامه فیلمبرداری و مجری گری این برنامه نخواهد بود. همین موضوع شایعاتی را مبنی به پایان تاپ گیر می دانند.

پس از خروج سه مجری محبوب جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می از تاپ گیر، بی بی سی سخت در تلاش است تا این برنامه را به هر طریقی که شده زنده نگه دارد و بیش از سه بار، تیم مجریان خود را عوض کرده است. اما اینطور که به نظر می رسد بازهم باید این کار را انجام دهد. آمارها حاکی از آن هستند که بینندگان تاپ گیر به شدت افت داشته و این برنامه دیگر همانند سابق پرطرفدار و پر بیننده نیست.

 

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی