پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصاویر لو رفته از نسل جدید پورشه کاین

نسل جدید پورشه کاین قرار است که در 18 آوریل امسال رونمایی شود. اولین تصویر از آن لو رفته و طراحی ظاهری کاین جدید را برملا می کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو با توجه به تصویر لو رفته از این مدل، کلیت بدنه با نسل فعلی یکسان است و طبق معمول، پورشه کاملأ […]

سامیار راشد
شنبه - ۱۲ فروردین ۱۴۰۲

نسل جدید پورشه کاین قرار است که در 18 آوریل امسال رونمایی شود. اولین تصویر از آن لو رفته و طراحی ظاهری کاین جدید را برملا می کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

با توجه به تصویر لو رفته از این مدل، کلیت بدنه با نسل فعلی یکسان است و طبق معمول، پورشه کاملأ محافظه کارانه عمل کرده است. تغییراتی را می توان در چراغهای جلو و جلوپنجره و کاپوت مشاهده کرد که چراغهای آن شباهت زیادی را به پورشه تایکان پیدا کرده و شاهد خطوط تیز تر و هندسی تر در مقایسه با گذشته هستیم.

طبق گزارشات، کاین جدید از موتور شش سیلندر سه لیتری توربو به توان 349 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتون متری بهره می برد. این درحالیست که نسخه پایه کاین فعلی به موتور شش سیلندر 2.9 لیتری توربو مجهز است. نسخه S نسل فعلی هم با موتور 8 سیلندر 4 لیتری تویین توربو می تواند 468 اسب بخار قدرت را تولید کند که برای نسل جدید نیز پیش بینی می شود در همین محدوده باشد. نسخه E-Hybrid هم با 463 اسب بخار، یکی از محبوب ترین شاسی بلندهای هیبریدی بازار به شمار می آید.

کابین آن نیز به کابین تایکان شبیه تر خواهد شد. نشاندهنده های دیجیتال 12.6 اینچی در کنار نمایشگر 12.3 اینچی کنسول مرکزی و نمایشگر 10.9 اینچی پیش روی سرنشین، گواهی بر این مدعاست.

 

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی