پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار لاستیک

طی یک یا 2 هفته آینده مشکل توزیع لاستیک برطرف می شود

به گفته دبیرکل صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت؛ متاسفانه در برخی از نقاط شاهد کمبود عرضه لاستیک هستیم که روند بر این است تا یکی دو هفته آینده مشکل توزیع لاستیک در کشور برطرف شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  دبیرکل صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت با اشاره به بازار لاستیک خودرو […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۰ فروردین ۱۴۰۲

به گفته دبیرکل صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت؛ متاسفانه در برخی از نقاط شاهد کمبود عرضه لاستیک هستیم که روند بر این است تا یکی دو هفته آینده مشکل توزیع لاستیک در کشور برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

دبیرکل صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت با اشاره به بازار لاستیک خودرو گفت: از سال گذشته (اسفند) با هماهنگی و نظارت بیشتر در بازار لاستیک خودرو و و بنا بر گزارش سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، شاهد کاهش 30 درصدی قیمت‌ها در بازار هستیم.

او گفت: متاسفانه در برخی از نقاط شاهد کمبود عرضه لاستیک هستیم که روند بر این است تا یکی دو هفته آینده مشکل توزیع لاستیک در کشور برطرف شود و لاستیک به فور در بازار به دست مشتری برسد. دبیرکل صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت از افزایش بیش از 6 درصدی تولید و توزیع لاستیک خودرو از 15 اسفند پارسال تا 15 فروردین امسال خبر داد.

انتهای پیام / منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی