پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Ameo

تولید سدان جدید Ameo فولکس واگن در هند

شرکت فولکس واگن در حال حاضر روی سدان جدید کوچکی به نام Ameo مشغول به کارست و در نظر داشته تا آن را وارد بازار هند کند. به تازگی تصویر جاسوسی از سدان Ameo منتشر شده که نشان می دهد اتومبیل بین دو مدل Polo و Vento قرار می گیرد و فولکس آنها را در […]

javankhodro
جمعه - ۲ بهمن ۱۳۹۴

شرکت فولکس واگن در حال حاضر روی سدان جدید کوچکی به نام Ameo مشغول به کارست و در نظر داشته تا آن را وارد بازار هند کند. به تازگی تصویر جاسوسی از سدان Ameo منتشر شده که نشان می دهد اتومبیل بین دو مدل Polo و Vento قرار می گیرد و فولکس آنها را در کارخانه Chakan هند به تولید می‌رساند. از نظر طراحی بسیار به Vento شباهت داشته که با تغییرات کوچکی همراه شده است.

فولکس واگن هندوستان در نظر داشته تا سدان Ameo را با موتور 1.2 لیتری سه سیلندر تنفس طبیعی آسپیره با خروجی 75 اسب بخاری همراه کند. البته احتمالا موتور توربوشارژ 1.2 لیتری چهارسیلندری که در کنارش یک گیربکس هفت سرعته کلاچ دوگانه قرار می گیرد نیز شامل حال Ameo شود.

انتظار می رود در فضای داخلی شاهد تغییرات گسترده تر از Polo و Vento نباشیم. گفته می شود خریداران می توانند از بین سه تریم Trendline، Comfortlineو Highline این سدان یکی را انتخاب کنند. البته تریم Comfortline دارای کیت سخاوتمندانه ای بوده که زیبا به نظر می رسد. این تریم همچنین دارای سنسور پارک عقب، دوربین دید عقب، دریچه های AC عقب، قابلیت ارتباطی MirrorLink و کنسول میانی در جلوست.

سدان Ameo انتظار می رود در نمایشگاه اتومبیل Auto Expo که 3 فوریه برگزار می شود معرفی گردد. این اتومبیل می تواند رقیبی برای هوندا Amaze، تاتا Zest، هیوندای Xcent، فورد Figo Aspire و سوزوکی Maruti Swift Dzire باشد.

منبع: motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی