پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آریزو 5 اسپرت، سدان جدید ام وی ام در راه است

آریزو 5 اسپرت به عنوان خودرو جدید ام‌ وی‌ ام به زودی به بازار ایران معرفی خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  آریزو 5 اسپرت به عنوان خودرو جدید ام‌ وی‌ ام به زودی به بازار ایران معرفی خواهد شد. این سدان اسپرت، نسخه به روز رسانی شده آریزو 5 توربو است که […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۳۱ فروردین ۱۴۰۲

آریزو 5 اسپرت به عنوان خودرو جدید ام‌ وی‌ ام به زودی به بازار ایران معرفی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

آریزو 5 اسپرت به عنوان خودرو جدید ام‌ وی‌ ام به زودی به بازار ایران معرفی خواهد شد. این سدان اسپرت، نسخه به روز رسانی شده آریزو 5 توربو است که با ظاهری اسپرت تر و امکانات جدید انتظار می رو توجه بسیاری را در میان خودرو های هم رده به خود جذب کند. این سدان جوان پسند، در ابتدای سال جاری به صورت رسمی رو نمایی و به بازار خواهد آمد.

از جمله تغییرات ظاهری ایجاد شده در آریزو 5 اسپرت می‌توان به جلو پنجره جدید به کار رفته در این خودرو و همچنین دیفیوزرهای جدید عقب اشاره کرد که در مجموع حس اسپرت بیشتری را به سدان جدید ام وی ام بخشیده اند. از نظر امکانات اضافه شده به آریزو 5 اسپرت نیز می توان به گرم کن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده، ریموت استارت انجین با قابلیت خاموش و روشن ماشین، تنظیم جهت وزش باد از مانیتور و … اشاره کرد. از موارد دیگر نیز می توان تودوزی جدید این خودرو که با نسخه قبلی این خودرو متفاوت است را برشمرد. همچنین طراحی داخلی جدید و استفاده از رنگبندی های خطی در آریزو اسپرت را نیز می توان از نکات قابل توجه سدان ام وی ام دانست.

آریزو 5 اسپرت همچون آریزو 5 توربو از پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ بهره می برد که از طریق گیربکس CVT 9 سرعته 147 اسب بخار توان و 210 نیوتن متر گشتاور را در اختیار سرنشینان خودرو قرار می دهد و می توان گفت این خودرو، نسخه اسپرت تر، آریزو 5 توربو، سدان پر طرفدار ام‌وی‌ام است. با در نظر گرفتن محبوبیت خانواده آریزوها در میان خودروهای مجموعه مدیران خودرو پیش بینی می شود آریزو 5 جدید بتواند جایگاه مناسب خود را در میان علاقمند خود پیدا نماید.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی