پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آشنایی با نیسان پتفایندر 2023 کانسپت

شرکت نیسان در جریان برگزاری نمایشگاه خودرو شانگهای از نیسان پتفایندر 2023 کانسپت پرده برداری کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  با گذشت 2 سال از معرفی نیسان پتفایندر 2022 برای بازار ایالات متحده، فروش این خودرو هنوز در چین آغاز نشده است. اکنون در نمایشگاه خودرو شانگهای، شاهد معرفی نسخه­‌ای از نیسان پتفایندر […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

شرکت نیسان در جریان برگزاری نمایشگاه خودرو شانگهای از نیسان پتفایندر 2023 کانسپت پرده برداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

با گذشت 2 سال از معرفی نیسان پتفایندر 2022 برای بازار ایالات متحده، فروش این خودرو هنوز در چین آغاز نشده است. اکنون در نمایشگاه خودرو شانگهای، شاهد معرفی نسخه­‌ای از نیسان پتفایندر با مدل 2023 و البته لقب کانسپت هستیم، که با مدل حاضر در آمریکا تفاوت دارد. به نظر می­‌رسد که نیسان قصد دارد مدل متفاوتی از این محصول را در چین عرضه کند.

علیرغم بدنه یکسان، طرح چراغ‌های جلو و عقب تغییر کرده است و چراغ‌های دیلایت نیز مکان متفاوتی دارد. عرض جلوپنجره افزایش یافته و طراحی سپر جلو هم تغییر کرده، ضمن­ این‌که چراغ‌های مه­‌شکن جلو حذف شده است.

فرم 3 بعدی چراغ‌های عقب، طرح جدید باله عقب و طرح دو رنگ رینگ‌های شش پره، از دیگر ویژگی‌های این خودرو به‌شمار می­‌آید. از آنجا که با یک خودروی کانسپت طرف هستیم، برف پاک‌­کن عقب حذف شده و ریل­‌های سقفی نیز ارتفاع کمی دارند.

با ورود به فضای کابین نیسان پتفایندر 2023 کانسپت و مشاهده جزئیات مسی رنگ و دریچه­‌های تهویه، تقریبا با همان چیزی مواجه هستیم که می‌توان در نسخه تولیدی این خودرو هم مشاهده کرد. البته نحوه چیدمان دو نمایشگر کمی متفاوت است، که نسخه بازار چین احتمالا با همین ویژگی عرضه شود، اما نمی­‌توان اطمینان داشت که این مورد در نسخه بازار آمریکا هم اعمال شود.

نیسان فعلا از اعلام هرگونه جزئیات درباره پتفایندر 2023 کانسپت خودداری نموده و فقط از نمایش این مدل در کنار مدل قشقایی در نمایشگاه شانگهای 2023 خبر داده است.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی