پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

-2وانت درکا_زامیاد

وانت دُرکا ، ره آورد جدید زامیاد

مدیر پروژه وانت دُرکا از آغاز همکاری کارشناسان شرکت DFSK با زامیاد در جهت تولید و ارائه محصول جدید این شرکت با نام دُرکا خبر داد.  بروزرسانی: شرایط فروش پیکاپ ریچ توسط پارس خودرو اعلام شد فروش نقدی و اعتباری وانت نیسان (تیر 97) فروش نقدی و اعتباری وانت آریسان (فروردین 97) فروش فوری نقدی […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۴ بهمن ۱۳۹۴

مدیر پروژه وانت دُرکا از آغاز همکاری کارشناسان شرکت DFSK با زامیاد در جهت تولید و ارائه محصول جدید این شرکت با نام دُرکا خبر داد. 

بروزرسانی:

شرایط فروش پیکاپ ریچ توسط پارس خودرو اعلام شد

فروش نقدی و اعتباری وانت نیسان (تیر 97)

فروش نقدی و اعتباری وانت آریسان (فروردین 97)

فروش فوری نقدی محصولات زامیاد (فروردین 97)

فرشاد رادمهر با اعلام این خبر گفت: شرکت زامیاد سیاست ایجاد سبد متنوع محصولات را در شرایط تحریم آغاز کرده و سعی در افزایش تنوع محصولات کرده است، بر همین اساس در شرایط پسا تحریم نیز این سیاست با قدرت و قوت بیشتر و تعامل با دیگر شرکت ها به نحو مطلوب تری دنبال می شود.

مدیر پروژه دُرکا افزود: شرکت زامیاد بر اساس سیاست ها و برنامه های بلند مدت خود در توسعه محصول قدمهای اساسی و مهمی را در بخش سبک با تولید و عرضه وانت پادرا و همچنین وانت درکا برداشته است.

وی ادامه داد، پروژه وانتK01  با نام دُرکا، که تولید و عرضه آن به زودی آغاز می شود با همکاری کارشناسان شرکت  DFSK در حال اجرا است که با توجه به قیمت، تناژ حمل بار مناسب و کاربری های متنوع شاهد استقبال آن از طرف مشتریان در بخش خودروهای سبک خواهیم بود.

وانت درکا_زامیاد

رادمهر افزود، تولید انبوه این خودرو ازدهه فجر امسال آغاز خواهد شد و بر اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته تا پایان سال جاری حدود ۱۵۰ دستگاه وانت دُرکا،  در زامیادتولید خواهد شد.

وی همچنین در خصوص ظرفیت تولید سالیانه این خودرو گفت، به گونه ای برنامه ریزی شده که در سال نخست حدود ۲ هزار دستگاه و در سال های بعد تا ۱۰ هزار دستگاه از این خودرو در زامیاد تولید شود که بنا بر نیاز بازار، ‌این تعداد قابل افزایش خواهد بود.

وانت درکا

رادمهر در پایان گفت: وانت دُرکا یک خودرو شهری با طراحی بسیار زیبا و حمل بار بین ۹۰۰ کیلو گرم تا یک‌تن ، محیط بار با طول ۷/۲  متری ، کاملا  flatو با قابلیت نصب انواع کاربری است . این محصول همچنین دارای امکاناتی همچون گیربکس ۵ سرعته دستی، استاندارد آلایندگی یورو ۴ و مصرف سوخت پایین ، ایربگ، ترمز  ABS ، سیستم تهویه مطبوع، چراغ مه شکن و … بوده و در رنگ های متنوع تولید می شود.

گفتنی است شرکت  زامیاد  با  استفاده از متخصصان  و توان داخلی و سرلوحه  قرار دادن  اقتصاد  مقاومتی توانست شرایط سخت و بحران ها را پشت سر گذارد و تهدیدهای ایجاد شده را تبدیل به فرصت کند و از این فرصتها به نحو احسن و به صورت بهینه استفاده کند .

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • کورش حسنی | 21/10/1395 در 00:06

    با سلام ،آیا برای کار کشاورزی کاربردی است ؟
    آیا دوکابین هم تولید خواهد شد؟

کیوسک مطبوعاتی