پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصادف پراید و پژو

خودروسازان در صورت مقصر بودن در تصادفات باید خسارت بپردازند!

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در صورت مقصر بودن خودروساز در تصادف، آن خودروساز باید خسارت دهد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  سردار احمدرضا رادان اظهار کرد: در حوزه تصادفات و در زمان رسیدگی و بررسی علل آن مشخص می شود که چه کسانی و یا چه دستگاه هایی در بروز آن […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در صورت مقصر بودن خودروساز در تصادف، آن خودروساز باید خسارت دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

سردار احمدرضا رادان اظهار کرد: در حوزه تصادفات و در زمان رسیدگی و بررسی علل آن مشخص می شود که چه کسانی و یا چه دستگاه هایی در بروز آن حادثه مقصر هستند.

وی تاکید کرد: اگر ما در رسیدگی به یک سانحه تصادف به این نتیجه برسیم که موضوع عدم و یا کمبود ایمنی باعث آن تصادف شده سهم و تقصیر و اندازه تقصیر را متوجه خودروساز کرده و وی باید خسارت پرداخت کند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به تاکید رییس جمهور مبنی بر کاهش تلفات ناشی از تصادفات درون شهری و برون شهری یادآور شد: با اجرای برنامه‌های تدوین‌ شده، به دنبال کاهش 50 درصد تصادفات و مرگ‌ومیرهای ناشی از حوادث جاده‌ای در کشور هستیم.

سردار رادان اضافه کرد: در جلسه ای که در حضور رییس جمهور بودیم ایشان یک خواسته انقلابی را مطرح کردند تا در طول برنامه، عملیات، اقدام و سلسله روش هایی صورت بگیرد که در تمامی دستگاه های مسوول در حوزه راه و تصادفات در طول یک برنامه، کاهش 50 درصد تلفات ناشی از حوادث را داشته باشیم.

وی ادامه داد: این مهم به یکسری الزامات و مقدمات نیاز دارد که حتما باید انجام شود زیرا تلفات بالای ناشی از حوادث و تصادفات در جاده و شهر که بسیار ناراحت کننده است به هیچ عنوان در شان مردم ما نیست.

سردار رادان افزود: برای نیل به این هدف یک قسمت به خود مردم بازمی گردد و قسمت دیگر آن نیز الزاماتی است که باید در حوزه هلال احمر، بیمارستان، راهداری، اورژانس و پلیس انجام شود.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی