پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Q7

آئودی Exclusive و معرفی Q7 منحصربفرد

آئودی Exclusive یکی از شرکت های وابسته آئودی بوده که به سفارشی سازی خودروهای این شرکت می پردازد، حال این بار به سراغ Q7 رفته و به آن جلا بخشیده است. Q7 شاسی بلند موردتوجه ای محسوب می شود که به لطف آئودی Exclusive رنگ خاکستری براق، جلوپنجره مشکی براق، دریچه هوای سپر جلو مشکی […]

javankhodro
دوشنبه - ۵ بهمن ۱۳۹۴

آئودی Exclusive یکی از شرکت های وابسته آئودی بوده که به سفارشی سازی خودروهای این شرکت می پردازد، حال این بار به سراغ Q7 رفته و به آن جلا بخشیده است.

Q7 شاسی بلند موردتوجه ای محسوب می شود که به لطف آئودی Exclusive رنگ خاکستری براق، جلوپنجره مشکی براق، دریچه هوای سپر جلو مشکی و ریل سقف مشکی و نوار حاشیه زیرین درب مشکی دریافت کرده است.

البته رینگ 5 پر آلیاژی خاکستری نیز از دیگر ویژگی های مدل محسوب می شود. در فضای داخلی آئودی Exclusive از رنگ های ترکیبی بژ و مشکی بهره گرفته و در برخی نقاط از چوب و آلومینیوم استفاده کرده است. البته در روی درب ها لوگوی خاص آئودی Exclusive مشاهده می شود.

متاسفانه اطلاعاتی در زمینه موتور وجود ندارد اما گفته می شود موتورهای مختلف بنزینی و دیزلی با خروجی هایی بین 218 و 373 اسب بخاری تدارک دیده شد. متاسفانه قیمت اعلام نشد اما بایستی از قیمت نسبتا بالایی باتوجه به سفارشی سازی باکیفیت انجام شده برخوردار باشد.

منبع: Motor1

 

برچسب‌ها : Q7آئودیاتومبیل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی