پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

X Class

X Class نام وانت آینده مرسدس بنز

مرسدس تاکنون جزئیات بسیاری پیرامون وانت آینده خود منتشر نکرد و حال گزارشات جدید اطلاعاتی درباره این خودرو را منتشر نمود. به گزارش CarAdvice در انجمن محرمانه طراحی استرالیا مورد بحث قرار گرفت. افراد حضوریافته در این انجمن نام مدل را X Class یا Z Class ذکر کردند. گفته می شود نام X Class مورد […]

javankhodro
دوشنبه - ۵ بهمن ۱۳۹۴

مرسدس تاکنون جزئیات بسیاری پیرامون وانت آینده خود منتشر نکرد و حال گزارشات جدید اطلاعاتی درباره این خودرو را منتشر نمود. به گزارش CarAdvice در انجمن محرمانه طراحی استرالیا مورد بحث قرار گرفت.

افراد حضوریافته در این انجمن نام مدل را X Class یا Z Class ذکر کردند. گفته می شود نام X Class مورد نظر مدیران مرسدس قرار گرفته و بایستی برروی وانت گذاشته شود.

گذشته از نام گفته می شود اتومبیل در سه مدل عرضه خواهد شد. مدل پایه برای خریداران وانت های سنتی بوده و این در حالیست که مدل رده بالا از امکانات و ظاهری مجلل برخوردارست.

موتورهای مختلفی برای X Class در نظر گرفته شده که شامل دو مدل دیزلی می شود. گزارشات می گویند مدل پایه دارای موتور 2.3 لیتری چهارسیلندر با خروجی 187 اسب بخاریست اما مدل رده بالا به موتور شش سیلندر 255 اسب بخاری مجهزست.

مرسدس در گذشته اعلام کرد وانت در پایان دهه معرفی و برروی پلتفرم نیسان NP300 / Navara قرار می گیرد. مرسدس همچنین اعلام نمود خودرو دارای ویژگی هایی بوده که آن را نسبت به مرسدس متمایز می کند.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی