پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نادری منش در گفت و گو با جوان خودرو: تخصیص اعتبارات ویژه به بخش خودرو از سوی صحا

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته از تخصیص اعتبارات ویژه به بخش خودرو از سوی این صندوق خبر داد. محسن نادری منش رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو  درباره […]

فاطمه علی اصغری
دوشنبه - ۸ خرداد ۱۴۰۲

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته از تخصیص اعتبارات ویژه به بخش خودرو از سوی این صندوق خبر داد.

محسن نادری منش رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو  درباره حمایت این صندوق از بخش خودرو اظهار کرد: ما در حوزه خودرو از قطعه‌سازان و‌پیمانکارانی که در حوزه صنایع پیشرفته فعالیت می‌کنند حمایت می‌کنیم و این روندن ادامه‌دار است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بعضی از بنگاه‌هایی که در حوزه ساخت چیپ‌ها و قطعات خودرو فعالیت می کنند از جمله متقاضیان ما محسوب می‌شوند و ما از آنها حمایت می‌کنیم.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته خاطرنشان کرد: ما در حوزه هوشمندسازی خودرو با همکاری وزارت صنعت برنامه و اعتبارات خاصی را درنظر گرفتیم که به زودی آنها را اجرایی خواهیم کرد.

نادرمنش تاکید کرد: مصوبه اعتباری صندوق در جهت حمایت از بخش طراحی و قطعات خودرو است اما تحقق و عملی شدن آن نیازمندتصویب هیئت دولت است از این رو بعد از تصویب این مهم جزئیات آن را اعلام خواهیم کرد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته گفت: برنامه‌های ما در حوزه خودرو ابعاد گسترده‌ای دارد و به زودی جزئیات آن را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی