پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودرو تهران-شهر آفتاب-1

‌برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در مکانی به غیر از شهر آفتاب

یک منبع آگاه از برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در مکانی به جز مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ پس از بدعت شرکت شهر آفتاب در روند انتخاب مجری نمایشگاه خودرو تهران و عدم استقبال خودروسازان از شیوه برگزاری نمایشگاه خودرو با کنسرسیوم، قرار است این رویداد مهم در مکانی به غیر […]

فاطمه علی اصغری
سه شنبه - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

یک منبع آگاه از برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در مکانی به جز مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ پس از بدعت شرکت شهر آفتاب در روند انتخاب مجری نمایشگاه خودرو تهران و عدم استقبال خودروسازان از شیوه برگزاری نمایشگاه خودرو با کنسرسیوم، قرار است این رویداد مهم در مکانی به غیر از شهر آفتاب برگزار شود.

بر همین اساس یک منبع آگاه به خبرنگار پرشین خودرو گفت: در پی عدم‌استقبال شرکت‌های خودروسازی از شیوه برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب و مذاکرات خودروسازان، نمایشگاه خودرو تهران در مکانی جدید برگزار خواهد شد.
این منبع آگاه افزود: تا امروز خودرو سازان تن به شیوه برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب نداده اند و بدنبال برگزاری نمایشگاه در فضای جدیدی هستند.

بنابراین گزارش، خودروسازان در حال مذاکره برای برگزاری نمایشگاه خودرو تهران هستند تا بتوانند در یکی از مهم‌ترین رویدادهای خودرویی کشور با شیوه مرسوم برگزاری نمایشگاه خودرو در پایتخت حضور یابند.

یادآور می‌شود؛ نمایشگاه خودروی تهران که پس از سال‌ها وقفه در چهار سال گذشته از سر گرفته شده است با کارشکنی و تغییر سیاست شرکت‌ نمایشگاهی شهر آفتاب و انتخاب یک کنسرسیوم برای برگزاری نمایشگاه با شکست مواجه شد و خودروسازان در تلاش برای برگزاری نمایشگاه با شیوه استاندارد و مرسوم در مکانی جدید هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی