پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فستیوال سراسری فروش ویژه اعتباری خودروهای ب ام و و مینی پرشیا خودرو

شرکت پرشیا خودرو در جدیدترین طرح فروش خودرو، اقدام به برگزاری فستیوال فروش ویژه اعتباری خودروهای ب‌ام‌و و مینی نموده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ این فستیوال از روز ۲۱ خرداد آغاز شده است و تا 30 خرداد ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. در مدت زمان این فستیوال، علاقمندان با مراجعه حضوری و تماس تلفنی […]

فاطمه علی اصغری
شنبه - ۲۰ خرداد ۱۴۰۲

شرکت پرشیا خودرو در جدیدترین طرح فروش خودرو، اقدام به برگزاری فستیوال فروش ویژه اعتباری خودروهای ب‌ام‌و و مینی نموده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ این فستیوال از روز ۲۱ خرداد آغاز شده است و تا 30 خرداد ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. در مدت زمان این فستیوال، علاقمندان با مراجعه حضوری و تماس تلفنی با دفتر مرکزی پرشیا خودرو و سایر نمایندگی‌های این شرکت در شهر تهران و سایر نقاط کشور، از‌ طرح فروش جدید خودروهای ب‌ام‌و و مینی بهره مند خواهند شد.

متقاضیان و علاقمندان به خرید خودروهای ب‌ام‌و و مینی می‌توانند با حداقل پیش پرداخت به میزان ۵۰ درصد و با بازپرداخت ۱۲ ماهه، اقدام به خرید خودرو کنند. همچنین، شرایط فروش با حداکثر پیش پرداخت ۶۰ درصدی و بازپرداخت ۱۲ ماهه نیز قابل انتخاب است. خودروهای موجود در این طرح فروش به صورت اجاره به شرط تملیک خواهند بود.

خریداران “خودروهای اعتباری” در این طرح، در صورت احراز شرایط، یک کاور شفاف بدنه دریافت خواهند کرد. در بخش خرید نقدی خودروهای ب‌ام‌و و مینی، شرکت پرشیا خودرو تخفیف کمیسیون به میزان ۵۰ درصد را در نظر گرفته است.

همچنین، تخفیف خدمات بروزرسانی نرم‌افزاری سیستم‌های خودرو تا ۳۵ درصد و تخفیف کاور بدنه تا ۱۵ درصد برای خریداران نقدی لحاظ خواهد شد.

علاقمندان و متقاضیان خرید اعتباری و نقدی خودروهای ب‌ام‌و و مینی می‌توانند به صورت حضوری با مراجعه به دفتر مرکزی پرشیا خودرو واقع در کیلومتر ۶ جاده مخصوص تهران-کرج، اقدام نمایند. همچنین، سایر نمایندگی‌های رسمی پرشیا خودرو در شهر تهران و سایر نقاط کشور نیز پاسخگو خریداران محترم هستند.

ضمنا، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت خودروها و شرایط اقساط، متقاضیان می‌توانند با شماره ۰۲۱۴۵۹۱ داخلی ۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی