پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو+ جدول قیمت ها

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت‌ها در این بازار در بازه زمانی 8 خرداد ماه تا 20 خرداد ماه است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو در بازه زمانی ۱۲ روزه است؛ به طوری که در بین […]

فاطمه علی اصغری
یکشنبه - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت‌ها در این بازار در بازه زمانی 8 خرداد ماه تا 20 خرداد ماه است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو در بازه زمانی ۱۲ روزه است؛ به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۱ از ۲۸۵ میلیون تومان در ۸ خرداد ماه، امروز به ۲۷۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۱۵ میلیون تومان ارزان شده‌است و ۲۶۰ میلیون تومان قیمت خورده‌آست و پراید پلاس مدل ۱۴۰۰ نیز در این مدت ۱۵ میلیون تومان ارزان شده‌است و در حال حاضر ۲۸۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای پژو نیز در این مدت ارزان شده‌اند، پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در ۸ خرداد ماه، امروز به ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده‌است.

پو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما نیز در این مدت ارزان شده‌است، مدل ۱۴۰۲ این خودرو از ۵۸۵ میلیون تومان در ۸ خرداد ماه امروز به ۵۵۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۳۰ میلیون تومان ارزان شده‌است و ۵۳۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای رانا نیز در این مدت ارزان شدند، رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ از ۵۱۵ میلیون تومان در ۸ خرداد ماه، امروز به ۴۸۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۳۲ میلیون تومان ارزان شده‌آست و ۴۷۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

سایر خودروهای موجود در بازار نیز در این بازه زمانی ریزش گسترده قیمت‌ها را تجربه کردند.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده‌است:

قیمت خودرو

انتهای پیام/

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی