پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Borgward

Borgward یک ماه دیگر از اتومبیل دوم خود رونمایی می کند

شرکت Borgward به تازگی اعلام نمود که یک ماه دیگر یعنی 29 فوریه پیش از نمایشگاه بین المللی ژنو، از اتومبیل جدید خود رونمایی خواهد کرد. اگرچه Borgward هیچ تصویر تیزری منتشر نکرد اما بیان داشت که یکی از بهترین اتومبیل ها کمپانی خواهد بود. انتظار می رود در روزهای آتی کمپانی تصاویری تیزری برای […]

javankhodro
چهارشنبه - ۷ بهمن ۱۳۹۴

شرکت Borgward به تازگی اعلام نمود که یک ماه دیگر یعنی 29 فوریه پیش از نمایشگاه بین المللی ژنو، از اتومبیل جدید خود رونمایی خواهد کرد.

اگرچه Borgward هیچ تصویر تیزری منتشر نکرد اما بیان داشت که یکی از بهترین اتومبیل ها کمپانی خواهد بود. انتظار می رود در روزهای آتی کمپانی تصاویری تیزری برای کسب اطلاعات بیشتر منتشر کند.

Borgward در نمایشگاه فرانکفورت سال گذشته اولین اتومبیل کراس اوور خود به نام BX7 رونمایی نمود. Borgward شاید یک ریشه آلمانی داشته باشد اما اتومبیل های خود را با همکاری کمپانی چینی Foton Motor به تولید می رساند.

این کمپانی ابتدا وارد بازار چین شده و در صورت سودآوری قابل قبول قصد داشته وارد بازار اروپا نیز ورود پیدا کند. Borgward سعی داشته اتومبیلی لوکس با قیمت مناسب ارائه دهد تا بتواند نسبت به رقبا موفق‌تر باشد.

شاید BX7 یک کراس اوور به شمار می رفت اما به نظر می رسد مدل دوم Borgward یک سدان باشد. در هر صورت برای کسب اطلاعاتی بیشتر باید به انتظار نشست.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی