پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شورای رقابت نمی‌تواند مصوبه شورای عالی بورس را ملغی کند

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: با توجه به مصوبه شورای عالی بورس، عرضه خودرو در بورس کالا هیچ منع قانونی ندارد و شورای رقابت نمی‌تواند مصوبه شورای عالی بورس را ملغی کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ محسن علیزاده در خصوص اطلاعیه شورای رقابت مبنی بر توقف عرضه خودروها در بورس متوقف، اعلام […]

فاطمه علی اصغری
چهارشنبه - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: با توجه به مصوبه شورای عالی بورس، عرضه خودرو در بورس کالا هیچ منع قانونی ندارد و شورای رقابت نمی‌تواند مصوبه شورای عالی بورس را ملغی کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ محسن علیزاده در خصوص اطلاعیه شورای رقابت مبنی بر توقف عرضه خودروها در بورس متوقف، اعلام کرد: شورای عالی بورس طبق ماده 18 قانون ابزارها و نهادهای مالی و همچنین طبق بند ج قانون 36 احکام دائمی، عرضه خودرو در بورس کالا را مصوب کرد که طبق این قوانین، کالایی که در بورس پذیرش و عرضه می‌شود علاوه بر آنکه از شمول قیمت‌گذاری خارج شده، باید طبق قوانین و مقررات آن بورس‌ها مورد معامله قرار گیرند.

وی ادامه داد: از این رو شورای رقابت امکان لغو مصوبه شورای عالی بورس را ندارد.

بر اساس این گزارش، شرکت بهمن موتور قصد دارد روز دوشنبه هفته آینده 600 دستگاه خودروی دیگنیتی را در بورس کالا عرضه کند که در این میان شورای رقابت اعلام کرده است که عرضه خودروسازان خارج از سامانه یکپارچه خلاف قانون است.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی