پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Sentra

نیسان Sentra موتور جدیدی دریافت می کند

یکی از مدیران نیسان امریکای شمالی مشخص کرد که Sentra موتور جدیدی دریافت خواهد کرد. Michael Bunce در مصاحبه اخیراش بیان نمود: ما احتمالا در آینده موتور جدیدی را برای این اتومبیل ارائه خواهیم کرد. اگرچه Bunce اطلاعاتی آشکار نکرد اما گفته می شود موتور جدید 1.8 لیتری چهار سیلندر با خروجی 130 اسب بخاریست. […]

javankhodro
جمعه - ۹ بهمن ۱۳۹۴

یکی از مدیران نیسان امریکای شمالی مشخص کرد که Sentra موتور جدیدی دریافت خواهد کرد. Michael Bunce در مصاحبه اخیراش بیان نمود:

ما احتمالا در آینده موتور جدیدی را برای این اتومبیل ارائه خواهیم کرد.

اگرچه Bunce اطلاعاتی آشکار نکرد اما گفته می شود موتور جدید 1.8 لیتری چهار سیلندر با خروجی 130 اسب بخاریست. در صورت افزوده شدن موتور جدید به Sentra، احتمال عرضه نوع هاچ بک این اتومبیل بالا می رود. زیرا Bunce چنین مدلی برای Sentra نیسان تایید نمود.

البته Sentra در گذشته نمونه هاچ بک داشته اما متاسفانه مشتریان امریکای شمالی مدل سدان را بیشتر ترجیح دادند. اگرچه هاچ بک گذشته Sentra مورد قبول مشتریان قرار نگرفت نیسان نیز باتوجه به افزایش تقاضای فعلی تمایل به ساخت نمونه هاچ بک پیدا نمود.

باید خاطر نشان کرد فیس لیفت نیسان Sentra در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس 2015 معرفی شد. مدلی که از طراحی تجدیدنظر شده، فضای داخلی بروزرسانی شده و سیستم ترمز بهبودیافته برخوردار بود. قیمت این مدل 16.780 هزار دلار بوده که در حال حاضر به فروش می رسد.

منبع: motor1

برچسب‌ها : Sentraاتومبیلنیسان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی