پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معرفی ب ام و R18 Roctane

همزمان با گرامیداشت یکصدمین سالگرد تولد ب ام و موتوراد، مدل جدید R 18 Roctane توسط این شرکت معرفی شده است.ب ام و R 18 Roctane به عنوان پنجمین عضو از سری R 18، چهره محصولات قدیمی این برند را به دوران جدید آورده چراکه ب ام و هم از طراحی سازه، محفظه سوخت و […]

شیوا تدین پور
شنبه - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

همزمان با گرامیداشت یکصدمین سالگرد تولد ب ام و موتوراد، مدل جدید R 18 Roctane توسط این شرکت معرفی شده است.ب ام و R 18 Roctane به عنوان پنجمین عضو از سری R 18، چهره محصولات قدیمی این برند را به دوران جدید آورده چراکه ب ام و هم از طراحی سازه، محفظه سوخت و محور فرمان با الهام از طرح R 5 مدل 1936 خبر داده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

چراغ‌های LED، روکش چرخ‌ها و بخش انتهایی بدنه هم با الهام از R 5 طراحی شده، ضمن ­این‌که رینگ‌های 21 و 18 اینچی در محورهای جلو و عقب نیز به خوبی ابعاد بدنه سازگار شده است.

بدنه ب ام و R 18 Roctane با مشکی Avus و کاور چرخ‌ها با مشکی براق تزئین شده، که در کنار روکش کروم تیره سیستم اگزوز، ترکیبی جذاب را ایجاد کرده است.

موقعیت راکب ب ام و R 18 Roctane در میانه بدنه و روی صندلی دو سطحی قرار گرفته تا حداکثر راحتی و بالاترین میزان تسلط را فراهم کند. صفحه نشان­‌دهنده نیز در نهایت سادگی و با فونت قدیمی طراحی شده است، تا یادآور مدل‌های قدیمی باشد.

علاوه بر شیشه جلو، نورپردازی بخش‌های مختلف و گرم‌کن دسته­‌ها، دو محفظه بار با گنجایش 27 لیتر نیز برای این موتورسیکلت درنظر گرفته شده است.

سیستم تعلیق ب ام و R 18 Roctane از اجزای الکترونیکی بی‌­بهره مانده، اما در عوض، فرمان تلسکوپی و کمک‌­فنرهای تنظیم ­شونده براساس وزن بار، برای این مدل نصب شده است.

البته تجهیزات مدرن شامل کنترل پایداری خودکار، کنترل درگ پیشرانه و سه حالت رانندگی بارانی، سنگلاخ و مارپیچ به صورت استاندارد برای ب ام و R 18 Roctane درنظر گرفته شده است و خریدار می‌­تواند کنترل حرکت در سربالایی و دستیار حرکت به عقب را نیز با پرداخت مبلغ اضافه دریافت کند.

قوای حرکتی ب ام و R 18 Roctane از پیشرانه 1.8 لیتری دو سیلندر تخت با 90 اسب­‌بخار قدرت و 158 نیوتن‌متر گشتاور تامین شده است.

نیروی پیشرانه از طریق گیربکس شش سرعته به چرخ‌ها منتقل می­‌شود. شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت ب ام و R 18 Roctane به ترتیب 5.46 ثانیه و 179 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

قیمت پایه ب ام و R 18 Roctane مدل 2024، 18,695 دلار تعیین شده است که با اضافه شدن هزینه 895 دلاری حمل، به 19,590 دلار افزایش می‌­یابد. بنابراین ب ام و R 18 Roctane از نظر قیمت در فاصله بین مدل‌های R 18 Classic و R 18 B قرار می­‌گیرد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی