پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای دست دوم خارجی

جهش قیمت‌ها در بازار خودروهای خارجی

آخرین گزارش‌ها از روند قیمت خودروهای خارجی، از جهشی شدن قیمت‌ها حکایت دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ بررسی قیمت‌ها در بازار خودروهای خارجی و در میان مدل‌های ب‌ام‌و، نشان می‌دهد که این خودروها افزایش ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی را در روز معاملاتی گذشته تجربه کرده‌اند. گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که ب‌ام‌و […]

فاطمه علی اصغری
یکشنبه - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲

آخرین گزارش‌ها از روند قیمت خودروهای خارجی، از جهشی شدن قیمت‌ها حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ بررسی قیمت‌ها در بازار خودروهای خارجی و در میان مدل‌های ب‌ام‌و، نشان می‌دهد که این خودروها افزایش ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی را در روز معاملاتی گذشته تجربه کرده‌اند.

گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که ب‌ام‌و X۱ ۲۵ مدل ۲۰۱۷ در ۲۴ ساعت گذشته، افزایش ۱۰۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده و به این ترتیب ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. این خودرو از ابتدای خردادماه، ریزش ۸۰۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده است.

ب‌ام‌و X۴ ۲۸ مدل ۲۰۱۷ نیز در حال حاضر در بازار ۱۱ میلیارد تومان است. قیمت این خودرو از ابتدای خردادماه یک میلیارد و ۵۰۰ تومان ریخته است.

اما ب‌ام‌و سری ۵ سدان ۵۳۰i مدل ۲۰۱۸ در بازار به ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ تومان رسیده است. قیمت این خودرو در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ میلیون تومان گران شده است. این در شرایطی است که این خودرو از ابتدای خردادماه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.

ب ام و سری ۷ ۷۳۰li مدل ۲۰۱۸ نیز در بازار به ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است. قیمت این خودرو در طول ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۵۰۰ میلیون تومانی روبه‌رو شده است. قیمت این خودرو از ابتدای خردادماه امسال هم ۴ میلیارد تومان ریخته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی