پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کره جنوبی تولید رنو برقی را استارت زد

رنو کره خودروهای برقی را در شهر بوسان تولید می‌کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ مقامات شهر بوسان کره‌جنوبی اعلام کردند رنو سامسونگ موتورز قصد دارد زیرساخت‌هایی را در کارخانه خود در در جنوب‌شرقی شهر بوسان ایجاد تا خودروهای الکتریکی تولید کند. گویدو هاک، معاون اجرایی گروه رنو در بیانیه‌ای گفته است که این خودروساز قصد […]

فاطمه علی اصغری
شنبه - ۳ تیر ۱۴۰۲

رنو کره خودروهای برقی را در شهر بوسان تولید می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ مقامات شهر بوسان کره‌جنوبی اعلام کردند رنو سامسونگ موتورز قصد دارد زیرساخت‌هایی را در کارخانه خود در در جنوب‌شرقی شهر بوسان ایجاد تا خودروهای الکتریکی تولید کند.

گویدو هاک، معاون اجرایی گروه رنو در بیانیه‌ای گفته است که این خودروساز قصد دارد سالانه 200 هزار خودروی برقی در تأسیسات خود در بوسان تولید کند.

این طرح زمانی که هاک با پارک هئونگ جون، شهردار بوسان در سفر این هفته به فرانسه انجام شد که هاک خواستار حمایت کره‌جنوبی برای تبدیل کارخانه بوسان به قطب تولید آینده خود شد.

بر اساس گزارش رویترز، هنوز مشخص نیست که رنو چقدر برای ساخت تاسیسات تولید خودروهای برقی سرمایه‌گذاری کند. این اعلام پس از آن منتشر شد که هیوندای موتور در ماه می اعلام کرد حدود 2 تریلیون وون (1.54 میلیارد دلار) در اولسان کره جنوبی برای ساخت یک کارخانه خودروهای برقی سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی