پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای طلایی خاندان سعودی چه هستند؟

خاندان سلطنتی عربستان مدت‌هاست که به سبک زندگی مجلل و ثروت هنگفت خود مشهور بوده‌اند. این خانواده یکی از ثروتمندترین خانواده ها در جهان است و دارایی خالص آن بیش از ۱.۴ تریلیون دلار تخمین زده می شود. ثروت عظیم آنها عمدتاً ناشی از کنترل آنها بر ذخایر عظیم نفت عربستان سعودی است که بخش […]

فاطمه علی اصغری
جمعه - ۹ تیر ۱۴۰۲

خاندان سلطنتی عربستان مدت‌هاست که به سبک زندگی مجلل و ثروت هنگفت خود مشهور بوده‌اند. این خانواده یکی از ثروتمندترین خانواده ها در جهان است و دارایی خالص آن بیش از ۱.۴ تریلیون دلار تخمین زده می شود. ثروت عظیم آنها عمدتاً ناشی از کنترل آنها بر ذخایر عظیم نفت عربستان سعودی است که بخش قابل توجهی از تولید نفت جهان را تشکیل می دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛
 وقتی مانند خانواده سلطنتی عربستان ثروتمند باشید، عشق شما به طلا غیر قابل کنترل میشود، در خاندان سلطنتی عربستان سعودی همه جا شاهد طلا هستیم؛ از کاخ ها، بشقاب ها، نقاشی ها و حتی ابرخودروها.

از میان ابرخودروهای طلایی این خاندان سلطنتی می‌توان به خودروهای زیر اشاره کرد:

پولمن لیموزین یک خودروی لوکس ۶ در به طول ۲۱ فوت است که فضای داخلی جادار و راحت را برای سرنشینان خود ارائه می دهد. این خودرو اغلب برای مقاصد دیپلماتیک استفاده می شود و یک انتخاب محبوب در میان سران کشورها و دیگر مقامات بلندپایه است. ارزش تخمینی این خوردو ۱.۶ میلیون دلار است.

خودروهای خاندان سعودی

رولزرویس فانتوم با قیمتی بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ دلار یکی دیگر از خودروهای لوکس این خاندان است. فانتوم یک سدان لوکس پرچمدار رولزرویس است که به خاطر ویژگی های مجلل و سواری نرمش شناخته شده است. این خودرو اغلب برای پاسخگویی به نیازها و ترجیحات خاص صاحب خود سفارشی می شود، با گزینه هایی برای فضای داخلی سفارشی و پرداخت های خارجی منحصر به فرد.

Lamborghini Murcielago LP۶۴۰ با قیمت تخمینی ۳۵۰۰۰۰ دلار نیز در این فهرست جای گرفته است که یک خودروی اسپرت با کارایی بالا از لامبورگینی است که به دلیل طراحی تهاجمی و موتور قدرتمند V۱۲ خود شناخته شده است. این خودرو می تواند به سرعت ۲۱۱ مایل در ساعت برسد و اغلب برای رویدادهای پیست و سایر فعالیت های با سرعت بالا استفاده می شود.

بوگاتی ویرون نیز با قیمت تخمینی ۲.۵ میلیون دلار در این فهرست است؛ ویرون یک ابرخودروی بوگاتی است که به دلیل سرعت و عملکرد بی نظیرش شناخته شده است. این خودرو دارای یک موتور چهار توربوشارژ W۱۶ است که بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت تولید می کند و به آن اجازه می دهد به حداکثر سرعت ۲۶۷ مایل در ساعت برسد.

در این فهرست Aston Martin One-۷۷ – با قیمت تخمینی ۱.۸ میلیون دلار نیز قرار دارد. One-۷۷ یک ابرخودروی با نسخه محدود از استون مارتین است که به دلیل طراحی شیک و آیرودینامیک خود شناخته شده است. این خودرو از یک موتور ۷.۳ لیتری V۱۲ بهره می برد که ۷۵۰ اسب بخار قدرت تولید می کند و به آن اجازه می دهد به حداکثر سرعت ۲۲۰ مایل در ساعت برسد.

دیگر خودرو این فهرست مرسدس بنز G۶۳ AMG ۶×۶ با قیمت تخمینی ۱.۵ میلیون دلار است. G۶۳ AMG ۶×۶ یک خودروی آفرود از مرسدس بنز است که به دلیل طراحی خشن و قابلیت‌های استثنایی آفرودش شناخته شده است. این خودرو دارای شش چرخ، چهار چرخ محرک و یک موتور قدرتمند V۸ است که ۵۳۶ اسب بخار قدرت تولید می کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی