پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

X2

انتشار تصاویری جاسوسی از ب ام و X2

مصرف کنندگان متاسفانه شاهد کراس اوورهای بسیاری از سوی ب ام و نیستند و حال این کمپانی اخیرا X2 را در منطقه‌ای برفی مورد آزمایش قرار داده است. این مدل در حقیقت جانشین X1 بوده که بیشتر به اتومبیلی هاچ بک شباهت دارد. از ویژگی های طراحی ب ام و X2 می توان به شیشه […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۱ بهمن ۱۳۹۴

مصرف کنندگان متاسفانه شاهد کراس اوورهای بسیاری از سوی ب ام و نیستند و حال این کمپانی اخیرا X2 را در منطقه‌ای برفی مورد آزمایش قرار داده است.

این مدل در حقیقت جانشین X1 بوده که بیشتر به اتومبیلی هاچ بک شباهت دارد. از ویژگی های طراحی ب ام و X2 می توان به شیشه جلوی زننده، ساختاری کامپکت و سقفی نسبتا شیب دار اشاره کرد.

X2 همچنین از قسمت جلویی اسپرت با جلوپنجره مشبک گسترده برخوردارست. از دیگر ویژگی ها سیستم اگزوز دوگانه، درب عقبی کوچک با اسپویلری یکپارچه و گلگیر عقبی پهنست.

مشخصات دقیقی در دسترس نیست اما گفته می شود خودرو بر روی پلتفرم UKL ب ام و X1 قرار می گیرد. درباره موتور گفته می شود چندین مدل موتور بنزینی و دیزلی برای X2 در نظر گرفته گفته شده که از جمله آن موتور 2.0 لیتری توربو دوقلوی چهارسیلندر با خروجی 228 اسب بخاریست. همچنین شایعات می گویند نوع M در کار بوده که خروجی 300 اسب بخاری خواهد داشت.

انتظار می رود ب ام و X2 را در اواخر سال 2016 یا اوایل 2017 طی یکی از نمایشگاه ها معرفی نماید. شایعات همچنین خبر از مدل جدیدی با ساختاری برگرفته از اتومبیل های مفهومی ب ام و می دهند.

 

منبع: Motor1

 

 

برچسب‌ها : X2اتومبیلب ام و

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی