پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Spark

هولدن و معرفی Spark 2016

شرکت هولدن به تازگی نسخه بازطراحی شده Spark 2016 را معرفی کرد. خودرو قرار است آوریل سال 2016 به بازار عرضه شود و یک نمونه ای کامل براساس شورولت Spark سال گذشته تلقی می شود. تنها تفاوت Spark هولدن و شورولت جلوپنجره بازطراحی شده خودروی هولدن بوده که شامل لوگوی کمپانی هولدن می شود. در […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

شرکت هولدن به تازگی نسخه بازطراحی شده Spark 2016 را معرفی کرد. خودرو قرار است آوریل سال 2016 به بازار عرضه شود و یک نمونه ای کامل براساس شورولت Spark سال گذشته تلقی می شود.

تنها تفاوت Spark هولدن و شورولت جلوپنجره بازطراحی شده خودروی هولدن بوده که شامل لوگوی کمپانی هولدن می شود.

در فضای داخلی نیز شاهد همان چیزهایی هستیم که در مدل شورولت مشاهده کردیم. البته هولدن سعی داشته با به کار بردن موادی باکیفیت در ساخت فضای داخلی تفاوتی قائل شود.

انتظار می رود هولدن در نسخه رده بالای Spark جدید از صندلی های چرم، فرمانی سه شاخه، سیستم سرگرمی سازگار با Android Auto و Apple CarPlay به کار گیرد.

در زمینه قدرت هولدن موتوری 1.4 لیتری چهار سیلندر با خروجی 98 اسب بخاری به کار گرفته است. احتمالا موتور با گیربکس 5 سرعته اتوماتیک یا دستی همراه خواهد بود.

در حالی که Spark ابتدا در کره جنوبی توسعه یافته اما به گفته هولدن مهندسان استرالیایی نیز نقش بسزایی در ساخت این خودرو داشتند. یان بالتر از مدیران کمپانی اظهار داشت:

Spark یک اتومبیل واقعا جهانیست اما مهندسان ما آن را مطابق با شرایط متنوع جاده ای استرالیا طراحی کردند.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : Sparkاتومبیلهولدن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی