پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کریس رونالدو؛ کلکسیوندار ماشین!

تعجبی نیست که بازیکن فوتبالی با درآمد میلیارد دلاری که دارد بتواند کلکسیونی از ماشین های سوپراسپرت جمع آوری کند، اگرچه مجموعه این بازیکن حرفه ای گسترده نیست اما ارزشی بیشتر از ۳۰ میلیون دلار دارد.

فاطمه علی اصغری
دوشنبه - ۲ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ 

کریستانو رونالدو به عنوان یکی از بزرگترین ستاره های فوتبال روی کره زمین و یک ورزشکار مشهور جهان، سلبریتی و الگوی میلیون ها کودک محسوب می شود اما رونالدو جدای از سابقه درخشان خود در زمین، یک کلکسیونر سرسخت سوپراسپرت با مجموعه ای است که شامل برخی از کمیاب ترین و پرطرفدارترین خودروهای جهان است. اگرچه مجموعه او گسترده نیست، اما شامل فراری F۱۲ TDF، بوگاتی ویرون اسپورت ویتسه و مک لارن سنا بسیار کمیاب است.

جدیدترین مورد اضافه شده به ناوگان، فراری دیوانه وار مونزا SP۱ بود که تقریباً ۲ میلیون دلار قیمت دارد. اما جالب است که این گرانترین خودرو در گاراژ او نیست، با وجود قیمت بالا. این افتخار نصیب بوگاتی سنتودیچی می شود که ۱۲ میلیون دلار ارزش دارد.

این خودروها شامل خودروهای بسیار کمیاب مانند بوگاتی چنتودیچی و فراری مونزا، جدا از دیگر خودروهای عجیب و غریبی مانند چندین مدل رولز رویس، مرسدس بنز، استون مارتین و غیره است.

البته، داشتن شماره پیراهنی که در سراسر جهان شناخته شده باشد، سودمند است. نشان «CR۷» که روی روکش ها نقش بسته است، راهی عالی برای کریستیانو رونالدو برای شخصی سازی خودروهایش ایجاد می کند. زیرا به طرفداران این امکان را می دهد که دقیقاً بدانند چه کسی راننده آنهاست. اینکه این فقط یک کلکسیونر ثروتمند نیست، بلکه مسلماً برای همیشه بزرگترین بازیکن فوتبال مدرن است. به همین دلیل است که ما فکر می کنیم مجموعه ماشین های کریستیانو رونالدو یکی از بهترین مجموعه های ماشین فوتبالیست ها در جهان است.

«بوگاتی چنتو دیچی» خودرویی ارزشمند

با توجه به اینکه تنها ده دستگاه از «بوگاتی چنتو دیچی» ساخته شده است، مالک این خودرو بودن، رونالدو را در لیستی بسیار انحصاری قرار می دهد. این خودرو در سال ۲۰۱۹ اعلام شد و تحویل مشتریان به تازگی در سال ۲۰۲۲ آغاز شد. «بوگاتی چنتو دیچی» برای ادای احترام به افسانه بوگاتی EB۱۱۰SS و برای بزرگداشت ۱۱۰ سالگرد پلاک بوگاتی ساخته شده است. این واقعاً بهترین بوگاتی مدرن است.

ماشین رونالدو

این خودرو با بدنه سفارشی که دارد همچنان رونالدو را از اکثر هایپرکارها و کلسیونرهای دیگر جلوتر می‌اندازد. به خصوص با در نظر گرفتن این تک خودرو با قیمت ۸ میلیون دلار که نیمی از ارزش کل کلکسیون او را تشکیل می دهد و شامل سایر پرچمداران بوگاتی نیز می شود!

«فراری مونزا» آقای خاص!

فراری مونزا SP۲ کمی کمتر از بوگاتی منحصر به فرد است. قرار بود در مجموع ۴۹۹ دستگاه بین SP۱ تک سرنشین و SP۲ دو نفره ساخته شود. و اما هزینه ۱.۸؛ میلیون دلار گزارش شده که طبق گزارشات، رونالدو به طور مستقیم در کارخانه فراری در زمان ثبت سفارش خود پرداخت کرده است. ممکن است تعدادی ازمالکان دیگر فهرست فراری مونزا مانند مکس ورشتاپن و زلاتان ابراهیموویچ بازیکن فوتبال سوئدی را بشناسید.

ماشین رونالدو

لاکچری و کاربردی؛ بنتلی بنتایگا

یکی از وسایل نقلیه رایجی که به بسیاری از فوتبالیست ها فروخته می شود، بنتلی بنتایگا است. این خودرو شیک، قابل استفاده و سریع است. علاوه بر این بنتلی بنتایگا، پورشه پانامرا، به ویژه مدل اسپرت توریسمو GTS یک خودرو محبوب است. پانامرا، در حالی که قابل استفاده است، همچنان به شدت بر روی عملکرد رانندگی ۴۵۳ اسب بخار قدرت تمرکز می کند.

آئودی خاص

اکثرا وقتی فوتبالیست ها خرید بزرگی داشته باشند، سراغ ماشین های کاربردی نمی روند. یکی از خودروهای رایج خریداری شده آئودی R۸ با ۵ لیتر V۱۰ است. R۸ به‌خوبی کار می‌کند، زیرا دارای تمام چرخ‌های محرک و صندوق عقب قابل استفاده است.

ماشین رونالدو

استون مارتین باب میل رونالدو

خودرو دیگری که خیلی ها در اوایل به سراغش رفتند، استون مارتین ونتیج بود، اما بسیاری از آنها به DBS Superleggera ارتقا دادند که شیک تر و قابل استفاده تر است و در عین حال آن اگزوز با شکوه V۱۲ را ارائه می دهد.

سه ستاره پرزرق وبرق!

در حالی که بسیاری از فوتبالیست‌ها به سمت پایان عجیب و غریب پیش می‌روند، بسیاری از آنها به تجمل و عملکرد کلاسیکی که مرسدس بنز بارها و بارها انجام داده است، بازمی‌گردند. بسیاری از بازیکنان، هنگامی که برای اولین بار شروع به کار می کنند، تمایل به استفاده از CLA۴۵ AMG دارند که یکی از بهترین خودروهای کامپکت موجود در بازار است. آنها همچنین با پول کمی کمتر از CLA۴۵ به سراغ خودروهایی مانند A۳۵ AMG می روند. نام های بزرگتر به سمت G-Wage (به ویژه G۶۳ AMG) می رود.

ماشین رونالدو

پرفروش ترین لامبورگینی در دایره اختیار رونالدو

به گفته مدیر شبکه های اجتماعی نمایندگی لامبورگینی، لامبورگینی اوروس پرفروش ترین خودرو برای فوتبالیست ها در حال حاضر است. در ماه گذشته شش عدد از این خودرو فروخته شده است که چهار مورد آن مطعلق به بازیکنان بوده است. Urus یک مدل داغ در سراسر جهان است زیرا به معنای واقعی کلمه یک لامبورگینی است. در حال حاضر انتظار می رود Urus تبدیل به پرفروش ترین مدل لامبورگینی شود.

معمولاً وقتی پول ارزشی نداشته باشد، سلیقه از ذهن واقعی دورتر و دورتر می شود. نگاه کردن به خودروهای برخی افراد ثروتمند وحشتناک است. هیچ چیز بدتر از یک ماشین گران قیمت نیست که با انتخاب رنگ اشتباه، چرخ های اشتباه یا لوازم داخلی متضاد یا حتی بدتر از آن، خراب شود و فوتبالیست‌ها به دلیل شخصیت‌های بزرگ‌تر و غالباً نفس‌هایشان، اغلب بدترین متخلفان هستند.

ماشین رونالدو

خوشبختانه، با توجه به آنچه دیده می شود، به نظر نمی رسد که اتومبیل های رونالدو به این سرنوشت دچار شوند. بیایید ابتدا تعدادی از خودروهای واقعاً خاص را در اینجا فهرست کنیم – بوگاتی چنتو دیچی، بوگاتی شیرون، بوگاتی ویرون گرند اسپورت ویتس، استون مارتین DBS سوپرلگرا، مرسدس بنز برابوس G واگن، لامبورگینی آونتادور، رولز رویس کولینان، فراری F۱۲tdf، مرسدس بنز ۳، مرسدس بنز ۳، مرسدس بنز ۳، مرسدس بنز ۳، مرسدس بنز ۶. و مک لارن سنا، به هر حال این یک لیست طولانی است و حتی تمام خودروهایی که رونالدو دارد را شامل نمی شود.

با این حال، همه آنها به طرز بی عیب و نقصی طراحی شده اند. چه در رنگ‌های نقره‌ای، سفید، یا سیاه/ملایم، با چرخ‌هایی که مکمل خودرو هستند. این همان چیزی است که مجموعه ماشین های کریستیانو رونالدو را متمایز می کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی