پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برج مسکونی لاکچری بوگاتی در دبی

تا به امروز شاهد حضور خودروسازانی نظیر پورشه، بنتلی و آستون مارتین در عرصه ساخت آپارتمان های لوکس مسکونی بوده ایم اما اینبار «گرانترین»، «سریعترین» و «قویترین» خودروساز دنیا پا به این عرصه می گذارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بوگاتی با همکاری BinGhatti در تاریخ 24 می امسال اعلام کردند که یک برج […]

سامیار راشد
پنجشنبه - ۱۱ خرداد ۱۴۰۲

تا به امروز شاهد حضور خودروسازانی نظیر پورشه، بنتلی و آستون مارتین در عرصه ساخت آپارتمان های لوکس مسکونی بوده ایم اما اینبار «گرانترین»، «سریعترین» و «قویترین» خودروساز دنیا پا به این عرصه می گذارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بوگاتی با همکاری BinGhatti در تاریخ 24 می امسال اعلام کردند که یک برج مسکونی فوق لاکچری را در قلب دبی می سازند. بد نیست بدانید که BinGhatti اخیرأ نیز با همکاری کمپانی ساعت سازی Jacob&Co یک برج مسکونی سوپر لوکس را باز هم در قلب دبی در دست ساخت دارد. BinGhatti یک شرکت ساخت و ساز پرمیوم است که به ادعای بوگاتی، تنها شرکتی است که برای همکاری با بوگاتی در ساخت این پروژه مناسب بوده است.

این اولین تلاش بوگاتی برای ورود به عرصه ساخت و ساز است و ساخت این برج مسکونی فوق لاکچری در جایی که به ناحیه امن ثروتمندان سراسر دنیا تبدیل شده است، کاری منطقی به نظر می رسد. طراحی این برج لاکچری به گونه ای انجام شده تا یادآور امارت های خاص French Riviera باشد. خطوط منحنی و یک فضای خالی در وسط که یادآور جلوپنجره هایپرکارهای بوگاتی است، این سازه جذاب را از تمامی دیگر سازه های دبی متمایز می کند.

تعداد 171 واحد با عنوان Riviera و تعداد 11 واحد با عنوان Sky مجموعأ 181 واحد خاص را برای فروش عرضه می کند. به ادعای سازنده، هر واحد تجربه ای متفاوت را به ساکنین خود ارائه می دهد. از مرغوبترین چوب دنیا تا سنگ مرمر ایتالیایی، با کیفیت ترین و گرانترین متریال های دنیا در ساخت تک تک واحد های این برج مسکونی استفاده شده است. خریدار خوش شانس 11 واحد Sky می توانند بوگاتی یا هر خودرو دیگری را که در اختیار دارند در واحد خود پارک کنند. این واحدها هریک دارای یک استخر بزرگ با ویو جذاب برج خلیفه هستند.

بجای یک استخر عمومی برای مجموعه، یک ساحل با تِم French Riviera برای آن در نظر گرفته شده که همراه با ماسه، ساکنین دیگر نیازی به استفاده از دریا را در خود نمی بینند. از استخر، سالن بدنسازی مجهز، سالن ماساژ، شوفر اختصاصی و دیگر امکانات بی مانند، خدماتی در برج مسکونی بوگاتی ارائه می شود که در هیچ جای دیگری قابل تجربه نخواهد بود.

 

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی