پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فولکس واگن

انتشار جزئیاتی جدید از فولکس واگن Golf Sportsvan R-Line

فولکس واگن در سپتامبر سال قبل از خودروی Golf Sportsvan R-Line رونمایی کرد و حال این اتومبیل برای پیش خرید در دسترس قرار گرفت. به تازگی جزئیات جدیدی از سوی این شرکت آلمانی منتشر شده که به پکیج های آن اشاره دارد. در ابتدا پکیج اسپرت R-Line به قیمت 1146 دلار برای خانواده ون های […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

فولکس واگن در سپتامبر سال قبل از خودروی Golf Sportsvan R-Line رونمایی کرد و حال این اتومبیل برای پیش خرید در دسترس قرار گرفت.

به تازگی جزئیات جدیدی از سوی این شرکت آلمانی منتشر شده که به پکیج های آن اشاره دارد. در ابتدا پکیج اسپرت R-Line به قیمت 1146 دلار برای خانواده ون های کامپکت خود معرفی نمود که شامل دیفیزیور عقب، هواکش های جدید، لوگوی R-Line در جلوپنجره مشبک، ریل های سقفی آنودایز نقره ای و چراغ های عقب قرمز تیره است.

کسانی که می خواهند در داخل نیز حس اسپرت به آنها دست دهد بایستی 2032 دلار دیگر پرداخت کنند. پکیج تجهیزاتی R-Line شامل فضای داخلی از جنس پارچه میکرو فایبر، فرمانی با چرم چند منظوره، پدال های ضد زنگ، دهانه آلومینیومی درب ها، رینگ های 17 یا 18 اینچی آلیاژی در سه طرح مختلف می شود.

در حال حاضر Golf Sportsvan با سه مدل موتور بنزینی و دیزلی که خروجی 110 اسب بخاری دارند عرضه می شود. البته مشتریان می توانند از بین گیربکس های شش سرعته دستی، شش سرعته اتوماتیک و هفت سرعته اتوماتیک یکی را انتخاب کنند.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی