پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Armada 2017

نیسان Armada 2017 معرفی شد

نیسان در نمایشگاه اتومبیل شیکاگو از خودروی شاسی بلند Armada 2017 رونمایی کرد. اگرچه مدل براساس QX80 اینفینیتی ساخته شد اما از جلوپنجره مشبک برجسته سه بخش که چراغ های LED در کنارش قرار گرفتند، برخوردارست. در ظاهر Armada 2017 از حاشیه های کرومی در قسمت بیرونی بهره می برد و شایعه دیفیوزری در زیر […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۲ بهمن ۱۳۹۴

نیسان در نمایشگاه اتومبیل شیکاگو از خودروی شاسی بلند Armada 2017 رونمایی کرد. اگرچه مدل براساس QX80 اینفینیتی ساخته شد اما از جلوپنجره مشبک برجسته سه بخش که چراغ های LED در کنارش قرار گرفتند، برخوردارست.

در ظاهر Armada 2017 از حاشیه های کرومی در قسمت بیرونی بهره می برد و شایعه دیفیوزری در زیر سپر جلو هستیم.

در فضای داخلی نیز شاهد  قسمت های چوبی باکیفیت، حاشیه های فلزی و تجهیزات استاندارد هستیم. صندلی جلو گرمکن، 13 اسپیکر Bose و یک سیستم سرگرمی با صفحه نمایش 8 اینچی از ویژگی های تجهیزاتی Armada 2017 به شمار می رود.

البته مدل پلاتینیومی نیز برای Armada 2017 در نظر گرفته شد که شامل صندلی جلو گرم/سرد کن، صندلی‌های ردیف دوم گرمکن، فرمان گرمکن، روکش چرمی و سیستم سرگرمی با دو صفحه نمایش 7 اینچی برای صندلی های عقب است.

نیسان Armada 2017 را موتور 5.6 لیتری 8 سیلندر که خروجی 390 اسب بخاری داشته مجهز نمود. این موتور در کنار گیربکس هفت سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک عملکرد بسیار خوبی در خیابان خواهد داشت. اگرچه نیسان درباره عملکرد خودرو صحبتی نکرده اما گفته می شود ظرفیت بکسل آن 8500 پوند است که در کلاس خود بهترین محسوب می شود.

Armada 2017 در تابستان 2016 با قیمت نامشخصی به بازار عرضه می شود.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی