پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئودی

تصویر تیزری دیگر از آئودی Q2 2016

شرکت آئودی به تازگی دومین تصویر تیزری خود از کراس اوور جدید Q2 را که در نمایشگاه ژنو ماه مارس رونمایی می شود، منتشر کرد. در تصاویر جدید تیزری ساختار خودرو به خوبی مشخص است و تنها نمی توان طراحی Q2 کراس اوور را مشاهده نمود. این کراس اوور جدید اینگولشتاتی از 4 سال پیش […]

javankhodro
جمعه - ۲۳ بهمن ۱۳۹۴

شرکت آئودی به تازگی دومین تصویر تیزری خود از کراس اوور جدید Q2 را که در نمایشگاه ژنو ماه مارس رونمایی می شود، منتشر کرد.

در تصاویر جدید تیزری ساختار خودرو به خوبی مشخص است و تنها نمی توان طراحی Q2 کراس اوور را مشاهده نمود. این کراس اوور جدید اینگولشتاتی از 4 سال پیش توسعه آن آغاز شد و متاسفانه اختلاف پیش آمده آئودی با گروه فیات کرایسلر موجب تاخیر معرفی Q2 گشت.

در اکتبر سال گذشته آئودی پیش تولید Q2 را آغاز کرده و حال تست های نهایی خود را برای عرضه به بازار سپری می کند. آئودی در نظر داشته Q2 را پاییز 2016 وارد بازار کرده که 5000 دستگاه از این اتومبیل را شامل می شود.

Q2 برروی پلتفرم چندمنظوره MQB که A3 روی آن سوار شد، قرار خواهد گرفت. همچنین چندین مدل موتور سه یا چهار سیلندر توربو شارژ نیز برای آن تدارک دیده شده است. شایعات همچنین خبر از مدل پلاگین هیبریدی، SQ2 دیزلی و RS Q2 با خروجی 300 اسب بخاری Q2 می دهند.

Q2 به طور استاندارد دارای سیستم چرخ جلو محرک بوده اما مشتریان با پرداخت هزینه ای اضافی می توانند مدل کواترو با موتور چهار سیلندر را دریافت کنند.

آئودی احتمالا Q2 را اول مارس در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد کرد.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : Q2آئودیاتومبیل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی