پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رالی تور بین المللی خودروهای تاریخی در روز جهانی گردشگری به تهران می رسد

رالی تور بین المللی گردشگری خانوادگی خودروهای تاریخی که در مسیر رفت و برگشت ایران- ترکیه در حال برگزاری است، روز پنجم مهر ماه به تهران می رسد.

فاطمه علی اصغری
سه شنبه - ۴ مهر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رویداد بین المللی از 27 شهریو ماه 1402 با شرکت 13 دستگاه خودرو تاریخی از شهر مقدس مشهد آغاز شده و روز جمعه 7 مهر ماه در این شهر پایان خواهد یافت.

در این رالی تور بین المللی که به مناسبت هفته گردشگری در حال برگزاری است، 43 نفر با 13 دستگاه خودرو تاریخی حضور دارند.

طبق برنامه ریزی های انجام شده، این گروه فردا 5 مهرماه همزمان با روز جهانی گردشگری به تهران رسیده و پس از گردهمایی در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، از بخش ها و موزه های این مجموعه از جمله موزه خودروهای تاریخی و موزه برادران امیدوار بازدید خواهند کرد.

رالی

بازدید از مجموعه خودروهای پانسیون 1969، برگزاری نشست هم اندیشی فعالان حوزه خودروهای تاریخی و کلاسیک و بازدید فنی خودروهای حاضر در این رویداد توسط کارشناسان پانسیون 1969 از دیگر برنامه های این گروه در ادامه حضورشان در تهران خواهد بود.

شرکت کنندگان در این رالی تور خانوادگی، پس از ترک استان خراسان رضوی از استان های خراسان شمالی، گلستان، مازندران، گیلان، زنجان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی عبور کردند و با ورود به کشور ترکیه به شهر وان رسیدند. مسیر برگشت رالی تور بین المللی گردشگری خانوادگی خودروهای تاریخی، استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران و در نهایت شهر مقدس مشهد است.

براساس تمهیدات و برنامه ریزی های انجام شده و به منظور ارتقاء کیفیت برگزاری این رالی تور بین المللی، پزشک و کارشناس مکانیک این گروه را همراهی می کنند. همچنین هماهنگی های لازم برای ارائه خدمات امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در استان های مسیر به شرکت کنندگان انجام شده است.

رالی تور بین المللی گردشگری خانوادگی خودروهای تاریخی با همکاری و مشارکت انجمن وسیله های نقلیه تاریخی و حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری استان خراسان رضوی و پانسیون ۱۹۶۹ در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی