پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رالی گردشگری خانوادگی کارکنان پلیس راهور برگزار شد

رالی تور گردشگری خانوادگی کارکنان پلیس راهور فراجا به مناسبت هفته نیروی انتظامی روز جمعه 14 مهر ماه برگزار شد.

فاطمه علی اصغری
شنبه - ۱۵ مهر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رالی با شرکت 120 دستگاه خودرو و حضور 600 نفر از خانواده های کارکنان پلیس راهور فراجا به طول 75 کیلومتر برگزار شد.

آغاز این رویداد در شهرک آزمایش با حضور سردار حسینی جانشین رئیس پلیس راهور فراجا همراه بود و شرکت کنندگان در رالی گردشگری خانوادگی کارکنان پلیس راهور فراجا پس از طی مسیر تعیین شده، به خط پایان در بازار بزرگ ایران مال رسیدند.

رالی گردشگری خانوادگی کارکنان پلیس راهور فراجا در دو کلاس همگانی و پیشرفته در مدت زمان 120 دقیقه با 8 ایستگاه کنترل و داوری برگزار و جوایزی به نفرات برتر اهدا شد.

مراسم اختتامیه این رالی در بازار بزرگ ایران با حضور سردار رمضانی معاونت اجرایی پلیس راهور فراجا، سرهنگ حسن زاده معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا و حجت الاسلام متین پور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا برگزار شد.

در کلاس همگانی از 10 تیم شرکت کننده مبتدی تجلیل و به 3 نفر جوایزی اهدا شد، همچنین در کلاس پیشرفته به 3 گروه برتر جوایزی اهدا شد.

در مراسم اختتامیه این رالی به 45 نفر از شرکت کنندگان بابت حضور در این برنامه به قید قرعه کارت هدیه و همچنین به 10 نفر به قید قرعه دوچرخه و 3 سفر زیارتی به مشهد مقدس اهدا شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی