پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید پژو

خط تولید پژو در یکی از شهرستان ها خواهد بود.

وزیر صنعت با بیان اینکه در حال بررسی چند نقطه برای احداث خط تولید پژو هستیم اعلام کرد این کارخانه در یکی از شهرستان ها و نه در تهران خواهد بود. به نقل از تسنیم، محمدرضا نعمت‌زاده در حاشیه نشست شورای گفتگوی دولت  و بخش خصوصی  با اشاره به انعقاد قرارداد جدید شرکت پژو با […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

وزیر صنعت با بیان اینکه در حال بررسی چند نقطه برای احداث خط تولید پژو هستیم اعلام کرد این کارخانه در یکی از شهرستان ها و نه در تهران خواهد بود.

به نقل از تسنیم، محمدرضا نعمت‌زاده در حاشیه نشست شورای گفتگوی دولت  و بخش خصوصی  با اشاره به انعقاد قرارداد جدید شرکت پژو با ایران خودرو در جریان سفر رئیس جمهور به فرانسه گفت: خط تولید اصلی این طرح در یکی از شهرستان‌ها خواهد بود.

نعمت‌زاده در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود قرار است این خط تولید در سواحل مکران اجرایی شود، افزود: این خط تولید در مکران نخواهد بود زیرا این منطقه زیربناهای لازم را ندارد.

وی گفت: چند نقطه بررسی شده و قرار است از امکانات موجود ایران خودرو استفاده شود.

نعمت‌زاده با بیان اینکه ایران خودرو در برخی شهرستانها دارای تأسیسات فنی است، افزود: این شرکت در حال بررسی است تا یکی دو تا از این تأسیسات به‌عنوان آورنده ایران خودرو در این شراکت لحاظ شود.(شایان ذکر است که قرارداد پژو با ایران خودرو به صورت شراکت 50-50 در نظر گرفته شده است و به همین جهت ایران خودرو نیز باید سرمایه نقدی یا غیر نقدی مانند خط تولید برای راه اندازی شرکت مشترک ارائه دهد.)

وی گفت: تا یک ماه آینده مکان اصلی تولید شرکت پژو قطعی خواهد شد.

فولکس واگن ایران خودرو و سایپا را کنار گذاشته است

رنو با ایران خودرو و سایپا همزمان همکاری می کند.

پژو با حضور بنز دیگر نمی‌تواند بازار ایران را ترک کند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی